{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
727 visninger | Oprettet:

WaitforEvee
WaitforEvee
Tilmeldt:
3. okt 2019
Følger: 3 Emner: 3 Svar: 3

Kan menneske tis få katte til at tisse samme sted? {{forumTopicSubject}}

Jeg har en dreng på 3 år. Han er ved at øve sig o at gå på toilettet.
Ind i mellem har han uheld. Vi har stofsofa, og gulvtæpper i soveværelserne, men vi tørrer bedst muligt op og sprøjter herefter med Rodalon.

I morgen henter vi to han killinger. Er der risiko for at de vil tisse samme steder, hvis min dreng har haft et uheld der, enten for at markere eller bare fordi de lugter urinen?

Kattene er 12 uger nu, og vil bliver kastreret når de er 16 uger.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kan menneske tis få katte til at tisse samme sted?
  • #1   2. nov 2019 det tror jeg ikke at I behøver at være bange for.

  • #2   3. nov 2019 Uanset Baby/misse tis så kan jeg anbefale at anskaffe dig Biologisk lugtfjerner (Google) så er du 100% sikker på at lugt fjernes.

  • #3   3. nov 2019 Rodalon er giftigt for katte, så det ville jeg skifte ud med R10 eller noget i samme stil.
    Jeg ville helt klart være opmærksom på det med barnet som har upser, en hund ved jeg ville kunne finde på, at tisse samme sted, men som altid der kan være 100 katte som ikke gør, og så kan der være den som gør det, så hellere forbygge end helbrede smiley
    Jeg håber det går super godt med de nye killinger, og opdragelsen af både de 4 benede og den 2 benede, så samlivet bliver godt mellem dem, jeg ved det kræver et aktivt stykke arbejde smiley


  • #4   7. nov 2019 Mine næst naboer har samlet deres urin over noget tid og hældt det ud, hvor de altid havde fremmede katte til at tisse. Nu er de sluppet af med dem. Du kan måske være lige så heldig. smiley

Kommentér på:
Kan menneske tis få katte til at tisse samme sted?

Annonce