{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
843 visninger | Oprettet:

udseende på stuebambus {{forumTopicSubject}}

Hejsa lige nogen der hustig kan beskrive eller give et link til stuebambus - har fået af vide at det er en plante som katte godt må spise (af kattefolk på denne side:) ) men jeg vil lige være sikker på at jeg får fat i den rigtige og jeg ved ikke hvordan den ser ud, Og jeg vil blive så ked hvis jeg får købt en forkert som han ikke kan tåle.
På forhånd tak for hjælpen


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  udseende på stuebambus
  • #1   5. apr 2008 Går man ind hos en blomsterhandler, der handler med "rigtige" blomster (altså ikke kun de afskårne) og spørger efter stuebambus, ved de fleste godt, hvad det er;-)

    Men ellers kan du se et billede og beskrivels eaf den her: (link fjernet)


  • #2   5. apr 2008 tag et kig på min Sethi - på hans frontbillede sidder han i en stuebambus - så kan du se hvordan de ser ud smiley

  • #3   5. apr 2008 Tak - ja jeg kan tydeligt se at jeg er kommet hjem med en forkert plante selv om at se sagde på planteskolen at det var en stuebambus - heldigvis så skriver killingelisten at mange bambusplanter ikke er giftige. Og tusind tak for de to billeder - som jeg klovn desværre har fået set for sent, men nu ved jeg hvad jeg skal på jagt efter!!!

Kommentér på:
udseende på stuebambus

Annonce