{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
783 visninger | Oprettet:

Pludselig urenlig? {{forumTopicSubject}}

Hejsa.

Har en birma hankat på 1 år og 8 måneder (indekat) der er begyndt at skide udenfor bakken, hvilket der aldrig har været problemer med før.

Han blev kasteret da han var ca 16 uger gammel og deler i øvrigt en kattebakke med 2 andre katte der også er neutraliseret. Dette har som sagt bare aldrig været et problem. Kattebakken bliver tømt 1-2 gange om dagen. For 2,5 måned siden fik vi ny killing i huset, men de blev venner efter få dage og glade for hinanden og ellers er der ikke sket noget nyt.

I fredags (ca) fik han dårlig mave (diarre) hvor han sked først oppe på min søns værelse på gulvet under min søns seng. Næste gang udenfor hans dør, men tænkte det fordi det var så tynd at han ikke kunne nå på bakken (bakken nede under, værelse på 1. sal). Siden da kom han på skånekost + zoolac og hans mave er meget bedre. Hans humør eller appetit har desuden ikke været påvirket på noget tidspunkt og han er som han plejer.. Sidste dette skete var vidst lørdag, men så her til aften har han igen skidt på min søn værelse, samme sted som sidst. På trods af jeg selvfølgelig vaskede og afsluttede med Rodalon. Så han har skidt fint på bakken de sidste par dage. Hans afføring er stadig lidt løs men har form.

Ved ikke om jeg skal pålægge aftenes "uheld" som en del af maveproblemerne eller om det urenlighed. Tjekkede bakken efterfølgende og der var næsten ikke noget i og han har aldrig været sippet.

Tænker at den dør nu skal være lukket så han slet ikke kan komme ind på nogen tidspunkt og derudover tænker jeg at købe en ny kattebakke i morgen så de har en til. Men er der andet der en god idé at gøre? og hvad tænker i kunne være grund ud fra beskrivelsen?



Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Pludselig urenlig?
Kommentér på:
Pludselig urenlig?

Annonce