{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.480 visninger | Oprettet:

ældre urenlig kat {{forumTopicSubject}}

ærlig talt så var jeg lige ved at tage den sidste tur med Speedy

flere dage i træk var der nogen som havde tisset i min seng. det mærkelig var at det kun var på min dyne, ikke mit sengetæppe.
først troede jeg at det var min siam, da han tidligere har gjordt det.
men så en dag tog jeg så Speedy i at gøre det.
ja faktisk var han så "fræk" at han væggede mig om natten for at komme ind under tæppet for så at sætte sig og tisse.

så fik jeg altså nok. Nu var det ikke sjovt længere. at vask en stor tyk dyne, samt en topmadras hver dag i flere dage, var ikke længere særlig morsomt

så et eller andet skulle der gøres.
nu fandt vi så ud af sidste sommer at han har gigt i ryggen. så han fik endelig lakseolie samt mobiliti fra rc, han var dog gået død i tørkosten så det var et stykke tid siden at han sidste have fået dem.

nå først prøvede vi at skifte rundt på bakkerne. har nemlig to mega store stående i stueplan. så 1 røg på 1 sal.
det hjalp ikke

så kom jeg til at tænke på at jeg for noget tid siden så "min umulige kat" med en ældre kat som også var blevet urenlig. den havde også gigt i ryggen. Her blev bakken skiftet ud til en åben bakke.

nu har jeg så 2 som er kant-pisser, så åbne bakker er en by i rusland her i huset, for det kræver et større rengøringshold hver dag.

nå men jeg måtte prøve at gå den tunge vej, og give ham en åben bakke (den var på lager i forvejen da jeg bruger den når bakkerne skal vaskes)

Og nu har jeg så et styks renlig kat! YES!!!!!

nå ja jeg skal så bruge noget længere til rengøring fordi de to KP´er stadig tror at der er en kant

og han er på tørfoderet igen, og har det bedre igen.
snakkede lige med dyrlægen i dag, og hun havde faktisk hellere ikke tænkt tanken om hvorfor nogle ældre katte pludselig bliver urenlige, som faktisk kunne reddes med en åben bakke i stedet for


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ældre urenlig kat
Kommentér på:
ældre urenlig kat

Annonce