{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.835 visninger | Oprettet:

Ældre kat er blevet urenlig {{forumTopicSubject}}

Hej alle ..

Jeg har et stort problem, eg har en hankat der er ved at være pænt gammel, ingen ved helt sikkert hvor gammel men mellem 13 og 15år.

Han er verdens bedste kat og jeg holder meget af ham, men her på det sidste er han blevet lidt sær, han vil ikke gå i sin kasse og lave stort..han vil kun tisse derinde!!

Jeg har prøvet at skifte sand til alle muligt forskeligt,
prøvet af ta toppen af kassen,
skifte hans mad ,
gi ham mere opmærksomhed (Hvilket han altid har fået MEGET af)

Men han vil bare ikk lave stort derinde, kun på gulvet ved siden af..
Jeg ved slet ikke hvorfor han gøre det , og ved ikke hvorfor han dog gør det?

Nogen gode råd???


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ældre kat er blevet urenlig
  • #1   4. jan 2010 Prøv at sætte en bakke mere op
    og brug næste gang en mere sigende overskrift


  • #2   4. jan 2010 Jammen gamle dreng da :o( Har du spurgt
    dyrlægen om han kan have en tarm infiktion???
    Jeg tænkte også på om han kan få skåne kost, så
    han for en let afføring.
    Held og lykke med ham.
    Vi har også en dejlig gammel dreng på 10 år som
    vi har haft alle 10 år, og man bliver så nærvøse
    for dem.... De elskede dyr :o)


  • #3   4. jan 2010 jamen det lidt mærkelige er at han lige har været ved dyr læge og blevet tjekket igemmen og han var super fin.

    det er som om han er gør det for at få opmærksomhed, men synes ik at vi laver andet end at nusse ham.. :S

    * en kasse mere? tror du det er fordi det er en gammel kas han ikke vil derind mere? vi bor kun i lelighed på 60kvm så han skulle gerne kunne finde den :S


  • #4   4. jan 2010 lyder lidt som om han er ved at være dement..

    havde en hunmis på 9 år, der skiftede sind, og blev små urenlig, og ikke altid lige flink ved de andre katte..

    snakkede med dyrlægen og læste en masse om ældre katte..og jo jo de kan blive demente... det kan vise sig på flere måder..

    jeg valgte at sige farvel og tak for 9 skønne år til min hunmis, da jeg ikke mente at det var værdigt for hende... og det gav for meget uro i flokken, da de andre katte ikke rigtigt kunne tolke hende..

    Lonnie


  • #5   4. jan 2010 åh , det havde jeg da slet ikke tænk over at det kunne være!!
    Spøger nok lidt dumt, men kan man få tjekket sådan noget ved dyrlægen? Jeg må ringe derud i morgen tidlig,.

    det gør mig ondt med din mis smiley


  • #6   5. jan 2010 Jeg har 2 gange oplevet urenlighed hos ældre katte. I begge tilfælde skyldtes det sygdom. Måske har de smerter, og forbinder bakken med det. Du må tale med dyrlægen om det.

    Mange hilsner Missis F


  • #7   5. jan 2010 Vi tager turen til dyrlægen og ser hvad de siger.. smiley

  • #8   5. jan 2010 Held og lykke med ham.

Kommentér på:
Ældre kat er blevet urenlig

Annonce