Endnu en årsag til at passe på sine katte. Endnu en årsag til at passe på sine katte.
Der findes mange årsager til hvorfor man ikke skal lade sine katte rende frit, udover den store sandsynlighed for påkørsel, og at kattene er trælse for naboerne ja så er der jo b.la dyremishandling. Der har været flere grimme sager med katte der er blevet skudt, sat ild til, klippet fødder, hale eller hovedet - ja listen er lang... men i dag så jeg en frygtelig video hvor en ung dreng her i Danmark først nussede og derefter kylede den stakkels kat langt væk! Jeg sad bagefter og var uden ord.... hvad sker der lige!
Det er ikke nogle hemmelighed jeg er imod udekatte pga de ovenover nævte årsager men også at man jo også skal holde katte på egen grund - så pas nu på jeres katte der findes så mange klamme typer derude og i ved aldrig hvad der sker med jeres katte når de render ude!
link til video:
https://localeyes.dk/a137640-1234-dyremishandling-dreng-kyler-sagesloes-kat-hoejt-op-i-luften/
jan 2019
Følger: 63 Følgere: 270 Katte: 1 Emner: 73 Svar: 759
Næsten ærgeligt at det ikke var for så havde han været flået
apr 2019
Følger: 51 Følgere: 116 Katte: 6 Emner: 22 Svar: 90
jan 2019
Man kan jo finde psykopater og skrækhistorier alle vegne hvis man vil.
https://youtu.be/1VBGyCKpxl0
jan 2019
God aften til alle ude og inde misser
apr 2019
Følger: 51 Følgere: 116 Katte: 6 Emner: 22 Svar: 90
maj 2018
Følger: 4 Følgere: 211 Katte: 6 Emner: 33 Svar: 842
Ingen skal have fingre i dem.
jan 2011
Følger: 15 Følgere: 10 Katte: 2 Emner: 10 Svar: 102
maj 2012
Følger: 2 Følgere: 64 Katte: 4 Emner: 74 Svar: 9.144
Jeg har selv indekatte, men lever lige på grænsen mellem land og by, så her er mange løse katte, og noget der tit bliver diskuteret her ude, men gårkattene kommer jo også forbi byskiltet, så selv hvis os i inden for byskiltet, ikke havde udekatte, så ville der være løse katte, for der er brug for katte på gårdene.
Ps der er også dyrehold inden for byskiltet, høns og heste og mose som gør, at vi har store problemer med både mus og rotter, så selvom jeg ikke er tilhænger af udekatte, så er de en stor hjælp, de tager jo en del af de små bæster, og nok også en af grundene til, at mange her ude blæser på reglerne med, at vi ikke må have udekatte i boligforeningen, men de gør så intet ved dem som har.
aug 2010
Følger: 49 Følgere: 385 Katte: 4 Emner: 190 Svar: 7.281
Man skal bare huske på, at det ikke er alle katte der egner sig til at være indekatte og de skal vel ikke deporteres uden grund.
At der er unge mennesker der opfører sig sådan er forældrenes skyld. Det er deres ansvar at lære deres børn at omgås og respektere dyr - alle dyr!
Andersen vil aldrig kunne blive 100 pct. indekat, så jeg er ikke imod fritløbere, men jeg er imod manglende ID og neutralisering.
Idioter findes overalt - desværre!
maj 2018
Følger: 4 Følgere: 211 Katte: 6 Emner: 33 Svar: 842
Så indhegner man sin have eller laver en kattevoliere.
nov 2013
Følger: 14 Følgere: 810 Katte: 20 Emner: 117 Svar: 7.358
At andre så ikke kan fatte, at man ikke liiiiige knuselsker deres lille fertile sag så højt som de selv, det står over min fatteevne.
Mine katte er blevet mobbet, skadet og stresset i deres indhegning, fordi andre ikke kan finde ud af at overholde loven !!!
Jeg er SÅ træt af det. Ja, jeg har faktisk også en fælde liggende. Den bruges dog kun indimellem.
maj 2012
Følger: 2 Følgere: 64 Katte: 4 Emner: 74 Svar: 9.144
jul 2015
Følger: 30 Følgere: 310 Katte: 5 Emner: 88 Svar: 995
Vi bør ikke give dem klik, og views, det får dem bare til at fortsætte
dec 2012
Følger: 2 Følgere: 111 Katte: 1 Emner: 149 Svar: 690
Jeg har ikke set nogle af de links, da jeg i forvejen hurtigt får billede på nethinden på, hvad mennesker over hele verden, gør ved dyr.
sep 2012
Følger: 3 Følgere: 1 Katte: 1 Svar: 4
Endnu en årsag til at passe på sine katte.