877 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 15 Svar

Endnu en årsag til at passe på sine katte. Endnu en årsag til at passe på sine katte.

Der findes mange årsager til hvorfor man ikke skal lade sine katte rende frit, udover den store sandsynlighed for påkørsel, og at kattene er trælse for naboerne ja så er der jo b.la dyremishandling. Der har været flere grimme sager med katte der er blevet skudt, sat ild til, klippet fødder, hale eller hovedet - ja listen er lang... men i dag så jeg en frygtelig video hvor en ung dreng her i Danmark først nussede og derefter kylede den stakkels kat langt væk! Jeg sad bagefter og var uden ord.... hvad sker der lige!

Det er ikke nogle hemmelighed jeg er imod udekatte pga de ovenover nævte årsager men også at man jo også skal holde katte på egen grund - så pas nu på jeres katte der findes så mange klamme typer derude og i ved aldrig hvad der sker med jeres katte når de render ude!

link til video:

https://localeyes.dk/a137640-1234-dyremishandling-dreng-kyler-sagesloes-kat-hoejt-op-i-luften/

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Punkteret cykel dæk 300 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.500 kr.
  • Tilstoppet afløb 720 kr.
  • Vejledning til valg af matrialer og løsning af træterrasse ovenpå eksisterende fliser 1.000 kr.
  • Installing fence gate 950 kr.
  • Hylde mursten 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Endnu en årsag til at passe på sine katte.
  • #1   22. nov 2019 Gad nok lige se den dreng hvis det var Gustav han forsøgte at få fat i.
    Næsten ærgeligt at det ikke var for så havde han været flået smiley

• #2   22. nov 2019 Morten: For mig er det lidt lige meget om det er min egen kat eller ej han har fat i, det er total hjernedødt og et godt eksempel på hvad der er galt med de unge i dag.

• #3   22. nov 2019 Ja men den slags møg har ikke hjemme her hvis du spørger mig.
    Man kan jo finde psykopater og skrækhistorier alle vegne hvis man vil.
    https://youtu.be/1VBGyCKpxl0

• #4   22. nov 2019 Ja undskyld men jeg blev fandme sur da jeg så det der og mener det er forkert at bruge det til at promovere sin holdning med.
    God aften til alle ude og inde misser smiley

• #5   22. nov 2019 Helt i orden forstår dig godt smiley

• #6   22. nov 2019 Mine holdes på egen grund.
    Ingen skal have fingre i dem.

• #7   22. nov 2019 Jeg havde det været Laurits han havde gjort det med havde jeg med glæde taget 30-60 dage på hotel gitterly på at give ham en lille lærestreg

• #8   22. nov 2019 Øv jeg skulle ikke have kikket smiley og der er nogen som filmer og griner, så der er ikke kun en skyldig.
    Jeg har selv indekatte, men lever lige på grænsen mellem land og by, så her er mange løse katte, og noget der tit bliver diskuteret her ude, men gårkattene kommer jo også forbi byskiltet, så selv hvis os i inden for byskiltet, ikke havde udekatte, så ville der være løse katte, for der er brug for katte på gårdene.
    Ps der er også dyrehold inden for byskiltet, høns og heste og mose som gør, at vi har store problemer med både mus og rotter, så selvom jeg ikke er tilhænger af udekatte, så er de en stor hjælp, de tager jo en del af de små bæster, og nok også en af grundene til, at mange her ude blæser på reglerne med, at vi ikke må have udekatte i boligforeningen, men de gør så intet ved dem som har.

• #9   23. nov 2019 Ja skrækhistorier findes overalt - og nej, jeg er ikke ligeglad!
    Man skal bare huske på, at det ikke er alle katte der egner sig til at være indekatte og de skal vel ikke deporteres uden grund.

At der er unge mennesker der opfører sig sådan er forældrenes skyld. Det er deres ansvar at lære deres børn at omgås og respektere dyr - alle dyr!

Andersen vil aldrig kunne blive 100 pct. indekat, så jeg er ikke imod fritløbere, men jeg er imod manglende ID og neutralisering.

Idioter findes overalt - desværre!

• #10   23. nov 2019 Husk vildkattene:
    Så indhegner man sin have eller laver en kattevoliere.

• #11   23. nov 2019 Jeg hader alle andres lodne kræ på min matrikel. Jeg har ikke købt alle de huskatte, der kommer i vores potter, bede og tisser på vores byggematerialer, så jeg ønsker dem ikke her !!!!

At andre så ikke kan fatte, at man ikke liiiiige knuselsker deres lille fertile sag så højt som de selv, det står over min fatteevne.

Mine katte er blevet mobbet, skadet og stresset i deres indhegning, fordi andre ikke kan finde ud af at overholde loven !!!

Jeg er SÅ træt af det. Ja, jeg har faktisk også en fælde liggende. Den bruges dog kun indimellem. smiley Og selvfølgelig efter foreskrifterne.

• #12   23. nov 2019 Ja selv når jeg ikke har katte mere, så beholder jeg hegn om haven, både for og bag, jeg gider ikke, at gøre som min søster, som kun kan have en lille sprække åben ved havedøren, ellers har hun kattebesøg, selvom de er neutraliseret og mærket, vil jeg selv bestemme hvem som kommer her, uden at lukke døre og vinduer i varmen smiley

• #13   23. nov 2019 IMO bør vi ikke linke til sådan nogle psykopater - bare i fremtiden.
    Vi bør ikke give dem klik, og views, det får dem bare til at fortsætte

• #14   23. nov 2019 Nogen mennesker er bare jerndøde. Jeg må sige, at den slags mennesker endelig er stakler, da de er opvokset i et dårligt miljø. De har ikke lært hvad dyr er for en størrelse og lader så deres vrede og frustration over dit og dat, gå ud over sagesløse væsner.

Jeg har ikke set nogle af de links, da jeg i forvejen hurtigt får billede på nethinden på, hvad mennesker over hele verden, gør ved dyr. smiley

• #15   28. nov 2019 Det er meget alvorligt, det disse drenge foretager sig. Der er mange eksempler på, at dyrplagere, hvis de ikke stoppes og sendes i behandling øjeblikkeligt, senere udvikler sig til voldsforbrydere.

Kommentér på:
Endnu en årsag til at passe på sine katte.

Annonce