{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
580 visninger | Oprettet:

Hankat der slikker på mærkelige ting.. {{forumTopicSubject}}

Jeg har en hankat (Maine Coon kastrat) hvis det gør nogen forskel. Han er lidt over 1 år gammel og en lille smule overvægtig. Han får Royal Canin Light foder, samt lidt Royal Canin dyrlægelinie mod krystaller i urinen.
Han er begyndt at slikke på ting, såsom slangen til støvsugeren og benene på et havebord vi har på toilettet til vasketøj - hvad kan dette skyldes?

Mangler han nogle næringsstoffer eller noget?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hankat der slikker på mærkelige ting..
  • #2   11. apr 2008 Jeg har en hankat der har lidt af en plastik fetish... han slikker på plastik poser, hvis han kan komme til det... har dog lagt mærke til at han kun gør det når han vil have min opmærksomhed, plejer jo gerne at komme hen og fjerne plastikken og give ham en bøllekrammer når han slikker løs... så tror lidt det er kedsomhed, er i hvert fald hvad jeg er kommet frem til med Gizmo

• #3   11. apr 2008 puuha Lis D du gjorde mig godt nok nervøs lige der.... da jeg læste din første besked...

• #4   11. apr 2008 daffy har fået en underlig mani med at slikke på et gammelt tv vi har stående, det er kun det tv han slikker på

• #5   11. apr 2008 min hankat slikker bare på mig...konstant.
    kan han se sit snit til det så skal mor vaskes. jeg må være meget beskidt siden jeg trænger til rengøren 18 gange om dagen.*g*

ellers er det kun en legetøjsmus med pelset hale der bliver slikket herhjemme.

• #6   11. apr 2008 Han har ikke haft lopper - han er indekat og der har ikke været noget siden vi fik ham som kunne tyde på det og dyrlægen har ikke set noget når han har været derude.
    Jeg tror ikke det handler om opmærksomhed, for han stopper ikke når jeg kommer, han gør det også selvom han ikke ved jeg har set det.
    Og han plejer at blive ved selvom jeg nusser ham, ligesom hvis han spiste..

• #7   11. apr 2008 Lis D....det er faktisk meget sjovt det med plastikposer...Victoria har altid været helt vild med plastikposer.....og nu forstår jeg hvorfor...

• #8   11. apr 2008 prøv at finde ud af om der er noget gennemgående ved de ting han slikker på

jern, salt eller andre mineraler...

min gamle kat kunne åbne min mors køkkenskab og slikkede på hendes støbejernsgryder..

ganske vist kun støbejernsgryderne men ikke desto mindre var der en sammenhæng da det viste sig at hun manglede lidt jern...

Knus og potedask

Kommentér på:
Hankat der slikker på mærkelige ting..

Annonce