Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle kommode 400 kr.
  • Skifte cover til lampe i loft 500 kr.
  • Utæt afløb i køkken 1.500 kr.
  • Sæt en loftslampe op i udtaget 400 kr.
  • Cykelkæde 475 kr.
  • Tømrer til reparation og ophængning af badeværelses skab 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Norsk skovkat
  • #1   11. apr 2008 Nej, der findes ikke korthårede Norske Skovkatte.

Hvor gammel er Pjuske?

• #2   11. apr 2008 han ser dejlig ud... linger min fyres gammel kat, den var en alm huskat

• #3   11. apr 2008 Din Pjuske er en dejlig huskat smiley også de andre siger så findes der ikke kort håret Norske skovkatte..

• #4   11. apr 2008 Okay mente jeg heller ik. Men så os en gang en kat på dba hvor der stod det var en norsk skovkat. og den var kort håret. Så blev i tvivl.

Men har lige siden vi fik ham været ret skeptisk over for om det passede.
    Han er lige omkring 1 år gammel.

Kan det så nå at komme endnu??

• #5   11. apr 2008 Michelle - NEJ. Pjuske er en smuk korthåret huskat. Han bliver ikke langhåret med alderen.

• #6   11. apr 2008 Det betyder heldigvis intet.
    Han er jo dejlig som han er langhåret eller ej:)

Man kan så kun spekulere på hvorfor de sagde det dengang vi købte ham..

• #7   11. apr 2008 Grunden til de sagde det:

Ja det kommer jo an på hvad du gav for ham, og om han var vacc og havde fået ormekure....

Men som regel "lyver" folk deres killinger langhåret, netop for at få penge/sælge nemmere

• #8   11. apr 2008 Det kan sagtens være grunden. Vi gav 900 kr.
    Og han var ikke vaccineret. Han havde fået ormekur. Men han havde lopper. Så tror det har stukket os en lille hvid løgn.
    Men en ting der undre mig. Vi så en kat (norsk skovkat) som var enten moren eller faren ( ka jeg ikke lige huske) og den anden forældre fik vi afhvide var død. Men nok fordi det har været løgn.

• #9   12. apr 2008 Ja desværre kan jeg herinde, på DBA og lign sider sagtens finde lignende annoncer med "ægte" Maine Coons, Norske Skovkatte, eller blandinger af disse, hvor folk skriver de bliver langhåret. Priser set over 2000,- uden vaccinationer ... selvfølgelig

Og det er så nemt at sige at de har fået ormekur......

• #10   12. apr 2008 Vores Norske skovkat han - på ca ½ år er altså ikke specielt langhåret..... og han er da ægte (med stamtavle). Men han er også først lige begyndt at komme ud i løbegård den sidste lille måneds tid... ellers var han vant til at gå inde i et varmt hus....

• #11   12. apr 2008 En skovkat/perser på et år, burde på nuværende tidspunkt vise tegn på længere pels. Katten er skøn, men det er tydeligt at korthårsgenet er dominerende, således kan max 1 af forældrene áf typen med længere hår.

• #13   12. apr 2008 ja - min er dog ved at udvikle bukser - og kraven kan også antydes..... men de rigtig lange dækhår på ryggen er endnu ikke kommet.... men de kommer jo nok... nu skal de jo snart ha "bikinien" på :-).
    Hans "mavepels" er dog rimelig lang.

• #14   12. apr 2008 ja det har han da heldigvis.... han skal nok blive en lækker steg....
    Vores hunkat har ikke så store tufser - de er nærmest micro :-).... men pyt - hun er lækker alligevel!
    Jeg synes at Norske skovkatte ser meget forskellige ud - det gør dem lidt spændende synes jeg...

• #15   12. apr 2008 bliver lidt skræmt over at folk stadig kan stille det spørsmål.. det viser tydeligt hvor mange der prøver at sælge en kat på falsk grundlag. hvor er det bare trist.

Kommentér på:
Norsk skovkat

Annonce