{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  fyrværkeri og dyr
  • #1   9. dec 2019 Ja jeg har mine spekulationer i år.
    Andersen....
    Han har altid været ude og er kommet igen nytårsmorgen og hvert år har jeg haft dårlige nerver....
    I år har han mulighed for at være inde... men hvordan reagerer han?
    Aflæser han de andre, eller panikker han??


  • #2   9. dec 2019 jeg har haft en hunkat som virkelig var bange for både torden og fyrværkeri. hun fuldt med et hus vi købte. havde været vant til at være meget udenfor
    men hos os var hun mest inde.
    men hun gemte sig altid de mærkeligste steder.

    hun er den eneste som jeg har og haft haft som har regeret på sådan noget
    de fleste af de tilløbere har bare fundet et sted og kunne putte


  • #3   9. dec 2019 Sikke et held, er mine inde, og ikke specielt bange.
    Jeg har tidligere haft katte som stod i vinduet, og så på nytårsskyts sammen med mig, og der skete ellers en del, for viboede på anden sal, omgange af de raketter som kom tættest på, eksploderede lige uden for vinduerne, og vi havde fuld udsigt over det meste af Århus.
    Her ude sker der ikkehelt så meget smiley


  • #4   10. dec 2019 Heldigvis er mine indekatte og sidste år var vi hjemme nytårsaften og de er enlig ikke bange hvis der skydes af en gang imellem - men kl 12 ja der blev de da lidt bange men vi lod dem gemme sig - det var specielt Gaia og Kovo havde det bedst med, men Momo derimod han skulle med os ud på altanen hvor alle vinduerne var åbne og kiggede nysgerrig på det hele, han sad i mine arme og hoppede selv ned og gik ind da han ikke synes det var særlig spændende mere...

    I år skal vi også være hjemme, bare kæresten, mig og kattene - skal arbejde hele formiddagen og eftermiddagen så gider intet vildt om aftenen, så det bliver god mad, lidt drikke og hygge med mand og kattene smiley


Kommentér på:
fyrværkeri og dyr

Annonce