{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Negleklipning på killingerne
  • #1   19. apr 2008 *Ss* et lille tip for ikke at komme til at ligne et kradsebræt... du skal blot lade være med at lege med killingerne med dine hænder men i stedet bruge legetøj...

Selve spørgsmålet kan jeg ikke svare på...*S*

• #2   19. apr 2008 Når de kan begynde at trække kløerne ind - det kan de ikke til at starte med...

• #3   19. apr 2008 Trækker dem ind???

Det er mine killinger som skal klippes.. de er ikk så gamle endnu til at man kan lege med dem.. og jeg har en regel herhjemme. ingen leg med hænderne.. fordi det ved jeg fra hunde af, at det ikk er smart..

• #4   19. apr 2008 Lis D så er det om at trække dynen godt rundt om sig når der kommer små friske killinger.. smiley
    Jeg har så ikke prøvet at gøre det med små killinger, altså at undgå at lege med dem med hænderne...
    Men læste herinde et sted at man kunne "opdrage" katten til ikke at ville rive bide i hænder ved at bruge legetøj..
    Og da jeg så fik dessi, så skulle jeg da lige se om det virkede, og det må man sige at det gør det, de eneste riv man kan se på mine hænder er de skide brombær busker jeg slås med ude i haven *GG*

• #5   19. apr 2008 Kiki
    Killinger er født med kløerne ude - de kan ikke trække dem ind... efterhånden som de bliver ældre, udvikler de motorikken til at trække dem ind og ud.

• #6   19. apr 2008 Lis D
    *lol*... men om ikk andet så er de jo ganske enkelt de skønneste væsner i hele verden når de tilfreds ligger spindende tæt op til en og putter.

Kan nu godt huske den gang vi havde killinger (for mange år siden) for pokker da hvor gjorde det ondt når de små sylespidser negle lavede fine rifter i ens fusser.. av av...

• #7   19. apr 2008 ca 8 uger vil jeg vente til hvis jeg var dig som korat siger de er født med kløre ude og det bedste er at lade dem lære at bruge reflexen først før man klipper dem smiley

Kommentér på:
Negleklipning på killingerne

Annonce