{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.214 visninger | Oprettet:

Krads på gulv som om det var kattegrus {{forumTopicSubject}}

Hej,

Min kat har en lidt mærkelig adfærd, som bekymrer mig lidt, fordi jeg synes, det virker som om, hun er meget forvirret.

Når katten bruger kattebakken, dækker hun ikke til bagefter; faktisk graver/kradser hun slet ikke i gruset, men går i stedet bagefter ud på linoleumsgulvet og kradser med poten flere gange henad det som om det var kattegrus. Hun gør det også tit lige omkring sin mad og vand. Forstår ikke adfærden. Nogen, der kender til det?

Mvh.
Alice

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Krads på gulv som om det var kattegrus
  • #1   21. apr 2008 Vi har en kat, som bruger bakken helt normalt, men går udenfor og kradser på indersiden af låget, når han er færdig (bakkerne er dækkede). Nogle katte er lidt sære mht at dække til bagefter - det er ikke noget at bekymre sig om.

• #2   21. apr 2008 min kat gør det i kanten af bakken (hvor der ikke er grus). Det ser rigtig sjovt ud..
    Min anden kat har fået den vane at skrabe maden op af madskålen. Mine forældres kat gør det samme. Det er ik fordi madskålen er beskidt, for vasker den ofte.. aner ik hvorfor hun gør det..

• #3   21. apr 2008 Min dækker fint til efter sig, men nogle gange står han også og skraber på gulvet uden for bakken, jeg tror bare det er fordi de ikke lige er klar over at det ikke hjælper at skrabe uden for bakken :o)

• #4   21. apr 2008 Grunden til de os kraser uden bakken kan os godt være fordi de har grus imellem fødderne, for så gør de det od uden for bakken smiley

Kommentér på:
Krads på gulv som om det var kattegrus

Annonce