344 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

hvordan bestemmes en killings reelle alder hvordan bestemmes en killings reelle alder

Hej.
Hentede en dejlig Maine Cone dreng (uden stamtavle) i begyndelsen af november. Det undrede mig dog såre, at avleren ikke rigtigt ville ud med fødselsdatoen på knægten, heller ikke ved adskillige senere henvendelser. Ej heller var den påført i vaccinations hæftet fra dyrlægen.
Jeg har en kraftig mistanke om, at han kun har været omkring 8 uger da jeg fik ham. Ikke noget jeg egentlig vil gøre noget ved, men alligevel rart at vide.
Avler fortalte, at han delvist var flasket op, da moderen havde afvist kuldet.
Det kan måske forklare den ret lave vægt... Da jeg kom hjem med ham, vejede han 1150 og er nu på 2310, hvor han ifølge det oplyste skulle være næsten 5 mdr. Han spiser godt og trives rigtigt fint og har selvfølgelig fået ormekur, selvom avler ikke mente det var nødvendigt (!), da hendes katte aldrig kom ud.
Han er ikke begyndt at skifte tænder endnu heller.
Hvordan kan man ellers bestemme en killings alder?

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Inspicering af opgave 205 kr.
  • Udskiftning af stik til “grisetryne” 230V ifm fjernvarmeinstallation. Haster! Vi skal have etableret et 230V el-udtag med jord inden fjernvarme installationen indendørs kan etableres på mandag. Skal udføres autoriseret. Vi har ikke selv materialerne. 1.500 kr.
  • Afbryde gulv varme i el tavle 1.000 kr.
  • Afmontering af defekt opvaskemaskine og montering af ny brugt 1.000 kr.
  • Rengøring af tomt hus 1.700 kr.
  • Lapning af dæk 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hvordan bestemmes en killings reelle alder
Kommentér på:
hvordan bestemmes en killings reelle alder

Annonce