Bare at slutte en tråd... {{forumTopicSubject}}
Nu er jeg for alvor forvirret...
Vi sidder og sætter indlæg ind på en tråd, og pludselig bliver den bare sluttet af en administrator.
Der blev skrevet sobert og debatteret over et emne, som man slet ikke kunne forstå.
Undskyld men er det BIG BROTHER der vogter dig... er det virkelig kommet til tiden som beskrevet i O.W. 1984.
Vi skrev alle høfligt og pænt, og spurgte om relevante ting.
Og hvordan kan ting bare bestemmes i går,når det var lagt ud til brugerne af sitet at komme med meninger og forslag...så kan det da ikke bare være bestemt i går...
Jeg synes altså ikke, at det kan være rigtigt, at man ikke får gode svar tilbage på sine spørgsmål og tvivl herinde... det er da sådanne ting, som gør forummet levende og spændende ud over at nyde alle de skønne dejlige misser.
jul 2006
Følger: 18 Følgere: 17 Katte: 2 Emner: 61 Svar: 304
aug 2006
Følger: 21 Følgere: 19 Katte: 4 Emner: 18 Svar: 319
HJÆLP... er det kun mig, der er helt forvirret nu !!!
jul 2006
aug 2006
Der blev skrevet at tingende var bestemt ang. straffe i går og nu skulle tråden sluttes...
Men den er besked er væk nu...
I gør mig tosset *GGG*
aug 2006
Tak.. troede at jeg var helt på vildspor nu *SS*
aug 2006
Blev altså ikke irreteret - bare helt forvirret... mit hoved var ved at spinne rundt tre gange - ikke et behageligt syn *GGG*
jul 2006
aug 2006
aug 2006
Jepper, Exorcisten er en led film... havde mareridt i flere dage efter - uh ha
Og hvor er det rart at kunne grine efter en debat... det skal der være plads til
aug 2006
Jeg er af samme mening... lad da bare folk sende mails med at stemme på deres kat - om man gør det, er da helt op til en selv...
Jeg er ikke så glad for for mange regler... det ødelægger lidt morskaben for mig - også fordi jeg er sååå doven, gider ikke sætte mig ind i alle de der regler... defor ville jeg gerne have at vide med en advarsel først, hvis jeg gør noget forkert... og det gør man jo ikke af ond vilje, men hvis man så ikke retter sig efter en advarsel... så må man gerne blive frosset i en uge - det er nu engang min mening
jul 2006
og ann, du har ret det er godt man kan brueg lidt humor bagefter
aug 2006
Så skal du altså IKKE se den...
uff nu kommer den frem i hovedet på mig igen... godt at jeg har 2 dejlige misser at sove sammen med i nat, og forhåbentlig drømmer jeg ikke om den igren *GGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG*
Ja, er humor ikke bare en skøn ting - går ind for, at humor skal indskrives i vores grundlov
aug 2006
forhåbentlig drømmer jeg ikke om den igen*GGG*
aug 2006
Hvor er du grum *GGG*
Jeg er da yndig... det kan ses ved selvsyn på min profil... og hvilken af dine søstre tænker du på ???
Skamme dig :-)))
aug 2006
Der bliver gjort et fantastisk stykke arbejde herinde fra administrations side... Takker for det.
Men synes også, at straffen for Sabina og Dusty er lidt for grov - som skrevet tidligere, jeg er overhovedet ikke vild med straffe uden en advarsel først... man skal have mulighed for at gøre sin fejl god igen
aug 2006
Det at hygge sig med andre katteejere, er da noget, som jeg finder dejligt:-)
Bare at slutte en tråd...