{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
225 visninger | Oprettet:

7 dage tilbage {{forumTopicSubject}}

Til at vi skal hente Cirkeline.. er i gal hvor vi glæder os.. vi kan slet ik snakke om andet i de her dage.. kradsetræet og kattebakken er sat frem hjemme hos kæresten og legetøjet osv er klar til at hun kommer.. har en hel pose med legetøj som oprindeligt var tiltænkt felix men ak nej om det passede herren så nu får Cirkeline en hel del ekstra.. hvilket hun nok ik er ked af.. hehe.. blir spændende at se hvad hun siger til at komme i sele og snor.. her hvor vi bor kan kattene jo ik løbe fri så hvis de skal ud skal de være i snor.. så håber da hun finder sig i det.. men mon ik hun gør det.. vi havde ihvertfald ik bøvl med Felix da han skulle lære det..
nå vil slutte nu.. ville bare lige ud med min glæde over at vi endelig får hende hjem..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  7 dage tilbage
  • #1   25. jul 2006 Kan godt forstå du glæder dig Winnie.. Det er da også rigtig spændende.. Ikke mindst at se hvad Felix siger til der kommer en lille killing..

Det skal da nok gå at lære hende at gå i snor, det kan alle katte vel lære.. Jeg er sikker på med lidt tålmodighed så skal du nok få lært hende det.. Jeg husker godt da jeg skulle lære Ikaros det.. :o) Det var sjovt..

• #2   25. jul 2006 Ja det blir spændende at se Felix´s reaktion.. han er jo ik vant til andre katte men mon ik de lærer at acceptere hinanden efterhånden.. de kommer jo til at være sammen det meste af tiden da Cirkeline skal være hjemme hos mig når kæresten er på arbejde og i skole.. Officielt skal hun bo hos ham da vi kun må ha 1 kat pr. husstand men da han bor 2 blokke væk er vi for det meste altid sammen så Cirkeline kommer til at være lige meget i begge lejligheder..

Kommentér på:
7 dage tilbage

Annonce