{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
477 visninger | Oprettet:

Nyseri {{forumTopicSubject}}

Hej min kæreste købte en strillieseret killing for 3 mdr siden

Hun har hostet og nyst rigtig meget, men den sidste måned tid + -, har gået klart bedre.

Hun har været til dyrlægen og de siger giv tid, jamen hvor lang tid?

Min store kat blev også lidt forkøllet pga hun nyste da vi fik hende, og den store kat kom sig hurtigt, men imun forsvar self..

Men tænker bare når dyrlægen siger der intet at se og høre på hende, hvad så?

altså når hun går lidt for sig selv så kan der komme et enkelt nys men løber hun fx rundt og leger med den store kat, kan det sker der kommer en masse nys ud af hinanden, og det lyder virkelig voldsomt og med fart på i det nyseri, og har lagt mærke til at prima HVER GANG hun ligger sig hen til mig ellers snuser til og nogle gangen til kæresten, så nyser hun med det samme.

Vil høre om nogen haft samme tilfæle? snakker vi allergi eller hvad`?


Kommentarer på:  Nyseri
  • #1   5. jan 2020 jeg vil sige at I bør finde en god kattedyrlæge
    for en kat skal ikke gå og nyse i længere tid.


  • #2   5. jan 2020 Der har og er vist stadig en virus i omløb, der giver nys og host, og det kan udvikle sig til halsinfektion eller lungebetændelse, så jeg forstår slet ikke jeres dyrlæge. Måske skulle i finde en, der er bedre til smådyr.

  • #3   5. jan 2020 Synes også det var for meget, at de bare sagde den havde det jo fint, efter de lyttet på katten, men det var det sted som sælger katte her over på bornholm, de har sammen arbejde med en anden dyrlæge end hvad jeg selv plejer at bruge, så vi var i starten her nød til at bruge dem, da hun afventet deres sidste vac.. men den har hun lige fået for nogle dage siden, så vi tænker også her i den her uge at køre til den dyrlæge jeg plejer at bruge, men det også mere for at høre om nogen havde oplevet det samme, og de så måske havde fundet ud af om det var allergi eller noget andet?


  • #4   5. jan 2020 Dyrlægen vil være godt, men når du siger det bliver værre når den snuser til jer, så vil jeg høre om i ryger? Det påvirker kattene, og kan give sygdom,,, og ellers om i bruger parfume? Det kan de også reagere på,,, men jeg tror også det er virus, som ikke vil slippe, eller bliver blandet med bakterier, når det vare ved er et tjek det bedste.

  • #5   6. jan 2020 Vi bruger ingen parfyme eller lign sager på os kun sjælent.
    Det hver gang hun kommer tæt fx på mig, eller hvis bare har leget vildt så er der masser af nyseri bageefter, så hun går og passer sig selv stille roligt er der intet.

    Men kæresten har fri i morgen så hun tager hen til den gode dyrlæge og for tjek op på det self..


Kommentér på:
Nyseri

Annonce