{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp søger en gid kur mod...
  • #1   7. feb 2012 For det første skal du bruge Kleenex med blasam. Så bliver næsen ikke helt så øm. Og så skal du drikke kamillethe med masser af citron og ingefær - det er guld mod forkølelse for mig.
    Desuden kan du smøre næsen med lidt læbepomade - det lindrer lidt.

God bedring:)

• #2   8. feb 2012 Jeg var til dyrlæge med ørepine. Han tjekkede også min næse, der pga. forkølelse godt kan blive tør og med sår. Han sagde, jeg skulle smøre lidt vaseline ind i næsen.... Altså bare sådan det yderste...
    Varm mælk med masser af honning kan også godt hjælpe - Og de store c-vitamins piller, der opløses i vand som en treo.

• #3   8. feb 2012 Køb en næsespray i håndkøb mod forkølelse...så blir du snotfri på 2 minutter.

• #5   8. feb 2012 Kogt vand med masser af citron (eller anden citrusfrugt) og sukker.
    Derudover så hold en sygedag under dynen så du kan blive HELT rask. Ellers går der bare længere tid før du er oven på igen.
    God bedring smiley

• #6   8. feb 2012 Tak for jeres råd smiley anbefalet sinupret af en veninde som er noget natur halløj og har taget 2 piller indtil videre og tror faktisk de hjælper smiley

Lonnie A hvad koster det så for et menneske at blive tjekket hos dyrlægen smiley :D smiley

Charlotte - er os under dynen da jeg var så uheldig at skvatte på cyklen og har nu et hævet knæ og muligvis forstrukket mit korsbånd smiley så jeg bliver bare liggende smiley

• #8   8. feb 2012 Ha ha ja Susanne må sku drikke mig i hegnet så er det tømmermænd jeg har imorgen og ikke snottet smiley men faktisk virker de piller der ret fedt smiley

• #11   8. feb 2012 Der er et gammelt ordsprog der siger at en forkølelse tager 7 dage eller 1 uge! Gør som de andre siger og så hold dig inde og i ro.

Det kan da være at jeg skulle prøve dyrlægen næste gang jeg bliver syg????
    Bare han ikke afliver mig:-)) Jeg vil heller ikke indlægges LOL!

• #12   8. feb 2012 Hi hi hi... Mente vist ørelæge - Ikke dyrlæge.

• #13   9. feb 2012 MENTHOLATUM under næsen , køb det og din næse blir frisk med hud på en dag smiley desuden giver det en smule gennemstrømning . Strepsils derud over , æd dem , i masse vis . gerne 10 om dagen . de dræber bakterierne smiley Det er ikke længe siden jeg var syg , men spiste en masse strepsils og det var væk på 3 dage smiley

• #14   9. feb 2012 Marianne P: Er 7 dage ikke en uge?? smiley

Og ja pak dig godt ind, drik noget te.
    Køb en næsespray og skal du pudse næse, så kleenex med balsam, så du ikke får ondt i næsen, også tag dynen med dig, hvis du skal ind i stuen eller noget smiley

• #15   9. feb 2012 Charlotte:
    Det var et gammelt ordsprog.......:-))

• #16   9. feb 2012 Pulleh- så mange strepsils må man da ikke spise smiley men et ved at få styr på den igen smiley
    Kan varmt anbefale sinupret piller hvis man er forkølet smiley

• #17   9. feb 2012 Marianne: Okay kunne heller ikke lige få det til at hænge sammen smiley

• #18   9. feb 2012 Marianne P - jeg forstår ikke ordsproget smiley Kan du ikke forklare, for nu er jeg nysgerrig *gg*

Helt utroligt så mange af jer der egentlig foreslår næsespray.. smiley Aldrig i livet og jeg vil sprøjte noget op i næsen og inhalere samtidig! Uff *GG* Jeg synes det hjælper at drikke en masse te uden noget klammo honning i og citron eller varm mælk *ugh*, og så SOVE SOVE SOVE. ! smiley

• #19   9. feb 2012 Thilde - jeg er heller ikke vild med det men næsespray hjælper helt vildt men det tager os sin tid før jeg kan sprøjte smiley
    Med hensyn til te er jeg så meget enig en god gang frugt te uden dikkedarer smiley

• #20   9. feb 2012 Thilde:
    Nej, jeg kan ikke skære det ud i pap, for jeg har aldrig selv helt forstået det LOL

• #21   9. feb 2012 Haha.. ok smiley TROR det er noget med at 7 dage LYDER mere end 1 uge. eller omvendt.. nu kan jeg ikke bestemme mig.. Hmmmmmmmmmmmmmmm

• #22   12. feb 2012 Jeg har selv lige været forkølet, og jeg anbefaler grøn te med citron! Desværre glemte jeg hele tiden at købe honning så jeg kunne hælde det i en kop med varm mælk, men jeg ved fra sidst, at det også hjælper!
    Hvis du skal have næsespray, så sørg for at anskaffe dig en UDEN saltvand! - de skader mere end de gavner, da de bare udtørrer næsen, hvilket kan medføre ubehagelige sår.. smiley
    Og et sidste råd: SVED FOR SATAN, SVED!!! xD
    Det er klamt og ulækkert, men kog dig selv i tøj under dynen, meget varmt bad og motion! Sidstnævnte kan virke 'ååååh, så hårdt', men det hjælper smiley Husk også at klæde dig varmt på her! smiley
    Og hvis du har en kæreste/mand/slave/you-name-it, der ikke lige væmmes ved snotteren, du lige har spyttet ud i toilettet eller håndvasken, så kan sex vist også gøre mirakler, og kan desuden også dæmpe lidt på selvmedlidenheden smiley Altså hvis du som mig får SÅ ondt af sig selv ved det mindste host xD

Kommentér på:
Hjælp søger en gid kur mod...

Annonce