{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Navn
  • #1   13. jan 2020 Den første beholdt sit navn fordi jeg vænnede mig til det før jeg fandt et andet.

    Min anden kat fik sit navn før jeg reserverede ham. Havde kig på flere i kuldet og hver af dem fik et navn så uanset hvilken en det blev så havde de allerede et navn (ud over det på stamtavlen)

    Jeg syntes dog Hottie er sødt smiley


  • #2   13. jan 2020 de fleste har fået deres navn efter et stykke tid
    Kida havde jeg allerede valgt navn til - faktisk før jeg fik hende. men det var mest fordi jeg gik efter en bestemt farve. og så skulle den opkaldes efter en kat vi havde på internatet som var i den farve.

    simba som jeg har fået af susanne, hedder jo Dot Dom og blev kaldt Dotte. Men af en eller anden grund så lignede han bare en Simba (nok udseendet) så det kom han til at hedde her.

    man kan godt have navnene i baghovedet inden man får barnet, men oftes så er der bare et navn som bare passer bedre til katten end andre.
    ja nogle gange kommer det efter et par dage, nogle gange kan der gå længere tid

    Fie havde 4 navne inden valget faldt på Fie. Det passer bare til hende


  • #3   13. jan 2020 summer er faktisk også godt navn
    Sussie

    Hilda

    kender du denne side
    https://dmm.dk/kattenavn.php#BogstavS


  • #4   13. jan 2020 Jeg plejer først at give dem navn, når de er landet, og jeg kender dem lidt bedre. Ofte beholder de dog noget af deres stamnavn, og så får de en lang række kælenavne oveni. smiley

  • Ida H
    Ida H Tilmeldt:
    mar 2019

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 14
    #5   13. jan 2020 vi gav vores to navne en del timer efter de var kommet hjem. Vi søgte rundt på forskellige sider med navne (både til mennesker og dyr) og endte me navnene Luna og Nord.
    De hed vist Mia og onkel Anders på internatet, men vi syntes ikke helt om de navne...


  • #6   13. jan 2020 det der er problemet med navne på internat er at de skal et navn når de kommer ind af døren for at kunne blive registeret.
    og når der kommer måske 1000 katte ind i løbet af et år - eller mere alt efter internat

    ja så er navne noget man bare skal finde på. om det passer til katten eller ej smiley smiley

    så er det noget nemmere at være privat kattekøber smiley

    men det er et godt råd at lige se katten an inden man bestemmer sig for et navn


  • #7   14. jan 2020 På internaterne kalder de dem jo bare et eller andet. Det tænker jeg ikke skulle være det helt store. Min Alberte “Berte” hed Yvonne smiley Stakkels kat smiley

    Hanner kan hedde alt fra Ole til Werner og pigerne fra Åse til Yrså. Når de er solgt starter man vel forfra. Der er nok at tage af for dem.

    Jeg vil jo have et jeg kan lide og et der passer til katten. Jeg må bare vente til hun er i mine hænder. smiley


  • #8   14. jan 2020 god ide smiley smiley
    vi glæder os til at se hende


  • #9   14. jan 2020 Elvis fik navn ved afhentning - han kunne jo ikke blive ved med at hedde "Formanden" smiley
    Freddie ved 2. besøg - han er opkaldt efter forsangeren i Queen og Lucas? Tjah et navn skulle kræet have og det var da et sødt navn, for Jackson duede ikke - naboens hund som elskede mig hed Jack smiley :D


Kommentér på:
Navn

Annonce