{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hej kan nogen her hjælpe mig
  • #1   19. jun 2005 hej vibeke. Jeg er 20 år og bor sammen med min kæreste og jeg læser til pædagog... Det er svært at klare sig på su. Ved du hvor meget du kan få?

• #2   19. jun 2005 hej Sofie.
    nej, for den den kommune jeg bor i kan ikke fortælle mig noget som helst, og lige så min skole.

• #3   19. jun 2005 Humm på su, står der ca 4600, til udeboende.

• #4   19. jun 2005 ja men det afhænger også af hvor tæt du bor på dine forældre... Hvis ikke der er ændret i reglerne, for de er latterlige. Da jeg fyldte 18 flyttede jeg også, men fordi min mor boede inden for er det 10 eller 20 km fra mig, fik jeg kun hjemmeboende su. Sådan er reglerne for ungdoms uddannelser. Når man så kommer ind på videregående udd ændre reglerne sig og man er ikke længere afhængig af forældrene

• #5   19. jun 2005 oki. det vil sige hvis jeg fx. flytter ind til min skole, der i nærheden. så er jeg 25 til 30 km væk fra mine forældre.
    og så vil jeg få udeboende, su. men flytter jeg til den anden del advores kommune. så får jeg, ca 900kr..
    altså hjemmeboende su.

• #6   19. jun 2005 altså når man er afhængig af forældrene så afhænger suen af deres indkomst. mine forældre er skilt og derfor fik jeg den højeste for hjemmeboende på 2100. men det er stadig ikke ret meget.
    Hvis du så flytter langt væk, mener jeg at du vil få mere, det er sådan for at forhentre af folk snyder. Men det du skal huske er at der trækkes skat. Jeg får den højeste udeboende, men efter skat får jeg kun 3700.
    Hvis jeg var dig ville jeg nok allerede nu søge en hel masse jobs.

• #7   19. jun 2005 Ja smiley jeg har allerede et. og går og venter på svar fra nogle ansøninger, som jeg har været ude med. så krydser finger

• #8   19. jun 2005 Ja... Men hvis det går helt galt kan dine forældre vel også hjælpe dig lidt...
    Men du kan gå ind på su.dk og læse om su ved ungdoms uddannelser. Du kan sagtens finde mere info derinde...
    Så held og lykke

Kommentér på:
Hej kan nogen her hjælpe mig

Annonce