{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.671 visninger | Oprettet:

Leger med sandet i kattebakken {{forumTopicSubject}}

Jeg en killing som leger med sandet i kattebakken det er en lukket kattebakke med låg til men min ene killing synes at det dr mega sjovt at jappe sin ene pote ind og grave sandet ud så kan sue det op 20 gange på en dag ?? ellers går hun ind i kattebakken og leger og hendes søster sidder bare udeforan ?? ved virkelig ikke hvad jeg gøre giver hende time out i form af at sætte hende op på kradsetræ men det er hun ligeglad med hopper bare ned og så begynder forfra

Hvad vil i anbefale

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng af spejl 20.500 kr.
  • Help with lifting a tumbler dryer 80.000 kr.
  • Græsslåning 20.500 kr.
  • Græsklipning 55.000 kr.
  • Skiftning af brændeovn 350.000 kr.
  • Fældning af lille kirsebærtræ 80.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Leger med sandet i kattebakken
  • #1   4. feb 2020 Prøv en lukke kattebakker med åbning i toppen smiley Og det med "time out" og straf glem alt om det virker ikke en dyt.

• #2   4. feb 2020 Det går over. Killinger får sjove idéer, som heldigvis forsvinder igen. smiley

At skælde ud, straffe og timeout forstår en kat ikke. Så det er nyttesløst.

• #3   4. feb 2020 Måske forsøge at aflede med leg, når du kan se den er på vej til at gøre det. Ikke imens den gør det - så får du bare trænet den til, at lege med grus, hvis den vil have dig til at lege.

• #4   4. feb 2020 det går over igen smiley
    tror de fleste af os herinde har prøvet det.

det er en overgang at nogle af dem syntes det er sjovt at lege i gruset. tror det er fordi at gruset lyder sjovt når man tonser rundt i det.
    Bare vær glad for at du har en lukket bakke. Jeg har prøvet det med en -eller rettere 3 - åbne bakker- Det var grus over alt. havde prøvet nogle af de der sika kugler. nu var det et gammel træ gulv, så vi fandt kugler i renderne 2 år efter

jeg ved ikke om denne ville kunne afhjælpe lidt
    https://www.jekas.dk/shop/kat/kattelegetoej/aktiveringslegetoej-til-kat/coockoo-hide/
    men den har også en sjov lyde når de leger på den

• Ida H
    Ida H Tilmeldt:
    mar 2019

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 14
    #5   4. feb 2020 vi har en kattebakke som kattene hopper ind i oppefra istedet for at gå ind i den. så kan der nemlig ikke komme grus ud derfra (i hvert fald ikke sådan lige ummedbart) Vores katte var vant til sådan en da vi overtog dem, så ved ikke hvor svært det er for katten at lære at bruge den.

profilbillede
  • #6   5. feb 2020 Top betjente bakker vil jeg ikke foreslå, jo killinger kan sagtens komme ind og ud af dem, men har der været en der inde, og den næste skal til, kan de lande i vådt og blødt smiley smiley og så kan de få det rundt i huset, fyldt med bakterier.
    De fleste er også ret små af de topbetjente bakker, så du kan hurtigt komme til at købe nye.
    Og ja killinger er lidt tossede og laver skøre ting, men det går over,,,, nu og da er de skøre og sjove helt op i 2 års alderen.

• #7   5. feb 2020 skøre kan de være helt til de bliver gamle smiley smiley smiley
    jeg har en 10 års kat som pt ter sig som en killing smiley

• *Berit *
    *Berit * Hjælpe-administrator

Følger: 5 Følgere: 514 Katte: 5 Emner: 5 Svar: 512
    #8   5. feb 2020 Det et helt normalt med killinger,trøst dig med det går over igen,når de bliver lidt større smiley

Kommentér på:
Leger med sandet i kattebakken

Annonce