{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
673 visninger | Oprettet:

hvad siger jeres katte til det vejr? {{forumTopicSubject}}

det blæser voldsomt og regner helt vildt. Og det tordner

hvad siger jeres katte til det?

for det meste af dagen har mine været mere til at sove
men her til aften har vi lige haft en omgang med mega kraftig regn. Og det var så ikke sjovt længere. Fie smuttede under sofaen. Og Simba og Krumme stod op og lagde sig under bordet i stedet for. Muddi skulle op på bordet for at se hvad der skete. han bryder sig i forvejen ikke så meget om for høje lyde
men nu er der ro på igen.
så nu kan de godt få deres aftensmad


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvad siger jeres katte til det vejr?
  • jakob H
    jakob H Tilmeldt:
    okt 2019

    Følger: 13 Emner: 1 Svar: 6
    #1   9. feb 2020 min lille Mille sove mere end hvad hun plejer men udover det så rør det hinde ikke ??

  • #2   9. feb 2020 Ja lige umiddelbart tror jeg ikke at det rører Laurits ret meget.

  • #3   10. feb 2020 Andersen ville ud i voldsom storm....
    De andre har sovet det meste af dagen.. jaeh det vil sige, at eftersom jeg har været væk hjemmefra et par dage, så klistrer Elvis op ad mig og er helt rundt på gulvet, så de tager det vist afslappet på trods af et væltet træ og en tagplade....


  • #5   10. feb 2020 Mine var ude til middagstid så begyndte det også at storme blæse kraftigt her med regn, så ville alle gerne ligge inde og bare sove smiley

  • #6   10. feb 2020 Selvom det blæste kraftig fra morgen stunden à ville Egon ud, han var ude hele formiddagen smiley elles var han inde indtil aften så ville han ud igen så det kom han smiley .
    Nu er han ude igen


  • #7   10. feb 2020 Mine var ret ligeglade, bortset fra det var lidt sjovt at jagte regndråber på vinduerne. Jeg tror bare, at de var glade for, at de sad inde. smiley

  • #8   10. feb 2020 Gustav blev ved at gå til døren og sige miv.
    Så løb han ud og ind i drivhuset hvor jeg hentede ham ind fra og spærrede kattelemmen i tilfælde af det skulle blæse i stykker.
    Så gik han til døren igen og da jeg åbnede kikkede han surt og miavede højlydt som om jeg kunne gøre noget men ville ikke ud.
    Til sidst fik vi dog gået en tur hvor han kom på wc og så faldt han til ro.
    Han gider ikke kattebakken hvis han kan blive fri.


  • Dennis R
    Dennis R Tilmeldt:
    feb 2020

    Følger: 1 Katte: 1 Svar: 6
    #9   10. feb 2020 Rosa farede ind og ud af lemmen. sjaskvåd hoppede hun op i sengen :-(.

    Jumjum derimod, han sover 23 timer i døgnet så han opdagede nok ikke det dårlige vejr igår smiley


  • #10   10. feb 2020 Her har Tinka taget imod stormen med ophøjet ro - bortset igår aftes hvor det blev tordenvejr og haglede kraftigt på stuevinduerne samtidig med. Da spidsede hun ører den lille, for efterfølgende at krybe sammen og sove i mine knæhaser den næste times tid smiley
    Ellers er hun udenfor - sidder dog kun lige ude på trappestenen og holder vagt, når vejret er for vildt for hende.
    Vi lukkede af for hende igår, da stormen var på vej til sit højeste. Ingen grund til ulykker smiley


  • #11   13. feb 2020 Mine sidder i vinduet og kigger ud smiley

Kommentér på:
hvad siger jeres katte til det vejr?

Annonce