{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.479 visninger | Oprettet:

Hvad siger jeres katte til mus ? {{forumTopicSubject}}

Hvad siger jeres katte til mus ?
Molly min ene kat, er simpelthen så bange for mus - en morgen der var gået en mus i fælden, skulle molly da lige hen og tjekke! I det hun ligger og kigger på den mus, bevæger den sig pludselig. - molly bliver så bange, at hun laver en Santa Montala i luften ! smiley men hvad siger jeres til mus ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad siger jeres katte til mus ?
  • #1   12. apr 2013 Begge mine er meget interesseret i mus..

    Den lille jeg har hun troede faktisk stolt da hun var ca 5mdr at hun havde fanget en mus, der var bare det ved det, at musen var død og sad stadig fast i fælden, så måtte lige skille kat og mus med musefælde ad, det foregik under knurren og nogle dask, samt en meget skuffet Smilla smiley


  • #2   12. apr 2013 Min kat er en ivrig/flittig musejæger

  • #3   12. apr 2013 Mine æder flere mus om dagen smiley

  • #5   12. apr 2013 i sommers lå min Tarzan ude i haven og kiggede ned i et hul i græsset.
    Lige pludselig sprang en mus op i hovedet på ham og han skyndte sig ind i huset.

    han blev så bange at han skulle ikke ud i haven i flere dage..:-D

    men han er en meget stolt kat når han fanger blade og regnorme.


  • #6   13. apr 2013 Hvad mine katte siger til mus ?? jeg tror ikke de er på talefod smiley Men tro mig, skulle der forvilde sig sådan en lille tingest (mus) i nærheden af mine Vaner, så har den undeskrevet sin egen dødsdom, som bliver eksekveret på stedet.

  • #7   14. apr 2013 Det ved jeg ikke, men da Musse fangede sin første gråspurv, vidste hun ikke hvad hun skulle gøre ved den, daskede til den et par gange, så lige pludselig lettede fjerkræet og stak af.Så rendte Musse rundt i en dag og ledte efter sit nye "legetøj", smiley Den anden gråspurv var dog knap så heldig. De pelsmus som jeg købte havde dog en meget kort levetid. . .

  • #8   14. apr 2013 Jeg havde et søskende par hvor han katten spiste mange mus og ret tit kom hjem med de mus han ikke gad at æde til hun katten.
    Jeg går ud fra han forsøgte at lære hende at fange mus. Hun legede så med dem indtil jeg fik reddet dem eller de slap ud. Hun lærte aldrig med mus men synes mest de var sjovt legetøj . Jeg synes det var ret irriterende og en gang lykkedes det en at gemme sig i en pose sokker som alle var gnavet i stykker.
    Min nuværende kat er kun kommet med en lille kær musseunge og en fugl og begge slap jeg hurtigt ud, da hun slap dem med det samme hun kom ind. Så hun har vist heller ikke styr på det med jagt.
    Men jeg har en ven der fandt 3 iskolde museunger, der lå på en cykelsti . Det lykkedes ham at redde en og den blev over to år gammel og den havde hans kat meget fornøjelse af at kigge på. Den var dog anbragt sikkert for katten . Ellers var den sikkert blevet ædt.


  • #9   14. apr 2013 Jeg tog en billede serie af vores den bedste muse fanger ... og en mus....

    Jeg har dog skånet jer for de sidste billeder.... for det var Loke der fik sin frokost smiley

    http://www.kattegalleri.dk/fotoalbum/diverse_kat/15260-naar_en_kat_gaar_paa_jagt_








  • #10   14. apr 2013 Wow nogle super gode billeder G.H.. smiley
    Jeg er imponeret smiley
    Det sidste billed ser det ud som om musen ber for sit liv smiley


  • #11   14. apr 2013 Heidi

    Takker smiley

    Den skreg ihvertfald højt.... og mine katte må spise og fange alle de mus de kan... men for pokker det skær i hjertet og høre de mus skrige... og det var næsten med tåre i øjnene da jeg tog de billeder... Men Loke var glad smiley



  • #12   14. apr 2013 Årrhh ja man kan godt få sympati for de stakkels små gnavere når de skal agere kattens underholdning for en tid, men jeg må samtidig også indrømme at jeg syntes det er fantastisk at se på hvordan en kat bruger alle sine sanser i sin jagt og leg med mus og andre byttedyr..

  • #13   14. apr 2013 Jamen helt enig Heidi smiley

  • #14   10. jan 2020 Jeg kan altid hører, når min kat Mis Olsen, kommer ind med en levende mus, hun har en helt specielt miaven ??, og hun starter med den miaven, idet hun kommer ind gennem kattelemmen, og bliver ved indtil musen er død

  • #15   10. jan 2020 Min har aldrig set en mus, for han er indekat. Men han præsterer tit at komme løbende med en natsværmer. I dag kom han dog ind med en mindre fugl smiley

Kommentér på:
Hvad siger jeres katte til mus ?

Annonce