Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hylde mursten 500 kr.
  • Rådgivning støbning gulv 205 kr.
  • Rengøring af hel lejlighed 900 kr.
  • Hand curtain rail on ceiling 400 kr.
  • Afhente mindre fældet nåletrå 1.000 kr.
  • Ophæng af ting 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Katte trimmer
  • #1   10. maj 2008 Øh...Maine Coon skal da ikke trimmes...?!
    I så fald skal man da vist gøre noget mere ud af pelsplejen......?

• #2   10. maj 2008 det er ikke min kat men en venindes.
    det er i tilfælde af at hankatten får fedtet pæls ved halen. og dyrlægen har sagt at hun bare skal klippe det af...

• #3   10. maj 2008 det kan vaskes væk, jeg bruger en creme fra pitstop, som sidder i 5 minutter på den tørre hale og så vasker jeg det ud og vips er den fin igen

jeg har en Oster A5 trimmer, som jeg buger på mine persere hvis de duller for meget

• #5   10. maj 2008 Ellers er babypudder et godt hverdagsalternativ....uha langt ord *S*

Babypudder i, nuldre godt ind, evt mere pudder, atter nuldre helt ned. lad sidde og tørre op (1 time...gerne mere) og så børst ud. gentag hvis nødvendigt

• #6   11. maj 2008 okay takker for svarende... hvad så er der nogen der kan anbefale en trimmer til svære knuder som ikke kan rædes ud. hun har en uden dørs kat som ikke er meget glad for at blive redt så ind i mellem skal den nu have trimmet lidt knuder ud...

• #7   11. maj 2008 Der ville jeg bruge en saks med runde ender,så man ikke stikker katten.

• #8   11. maj 2008 en Oster A5 trimmer, den er lidt dyr, men den tjener sig hurtigt ind, hvis alternativet er at katten skal i narkose og trimmes ned

Kommentér på:
Katte trimmer

Annonce