{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.023 visninger | Oprettet:

Forfærdelig oplevelse :( {{forumTopicSubject}}

Jeg var ude og gå en lille tur her idags, og nyde solen da jeg ser den her søde lille hvide kattekilling, som var helt udmavret og den miavede i en virkelig dyb og skræmmende tone og jeg som elsker katte, satte mig ned og kælede for den. Dens pels var helt beskidt og den havde snavs i øjnene. Da jeg så besluttede mig for at gå videre løb den miavende efter mig og hylede nærmest op. Havde virkelig ondt i maven og kunne GRÆDE over så skrækkeligt den så ud og den miaven den udstødte hvert sekundt var hjerteskærende.
Den havde halsbånd på, men kom først i tanke om det da jeg var kommet hjem, så jeg besluttede at gå ud og lede efter den hvor jeg sidst så den, men den var bare pist væk, men kunne høre dens miaven langt væk så jeg ledte videre, men fandt den bare ikke.

Har virkelig dårlig samvittighed, for havde bare lyst til at tage den med hjem og gøre den godt, fodre den og give den en masse vand. Den gik nemlig konstant efter skygge og i solen slingrede den en smule. Det var skrækkeligt smiley

Kan virkelig ikke glemme det


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Forfærdelig oplevelse :(
Kommentér på:
Forfærdelig oplevelse :(

Annonce