{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
764 visninger | Oprettet:

Søger et par gode råd? {{forumTopicSubject}}

Hejsa.

Vi har jo efter min mening verdens dejligste Maine Coon ved navn Silke. Jeg har lige et par spørgsmål som jeg håber i vil hjælpe mig med:

- Hvad er hendes farvekode?

- Hun er sød, rar og elsker at blive nusset når man tager hende op. Men hun kommer ikke rigtig så meget af sig selv. Er der noget vi kan gøre for at hun hopper mere op til os for at blive nusset?

- Hun elsker at være i nærheden af os, og ligger ALTID i det rum hvor vi er.. Nogle gange kommer hun da også og vil nusses, og så bliver hun helt vild kærlig. Hun slår næsten "kollebøtter" fordi hun bliver så kærlig smiley Men efter noget tid begynder hun at bide lidt - hvorfor?

Tak for hælpen til alle der kan give et godt råd med på vejen.

Hilsen

Mia


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Søger et par gode råd?
  • #1   13. maj 2008 efter hvad jeg kan se er hun sort tortie makrel tabby f 23

    jeg tror ikke der er så meget andet end at lade hende komme når hun vil..... det at hun bider er ren kærlighed


  • #2   13. maj 2008 hmmmm...bider....

    det kan der være mange årsager til....vi havde en fertil pige som gjorde det...specilet når hun var på p.piller....hun var frusteret og forvirret....da hun blev neutraliseret...holdt det op...

    Eller så han r hun måske fra lille ikke lært hvordan man nusser...mange mennesker bruger deres hænder som legetøj..og ja når de er små er det ikke slemt at blive revet og bidt - men når katten bliver stor er det et problem....Pørv at have en bamse liggende og når hun så begynder at bide - kan I give hende den at bide i.....
    Så der kan være mange årsager til hendes adfærd...

    anna


  • #3   13. maj 2008 Min hankat gør det samme. men når han bider så siger jeg avav og slapper helt af i hånden. Så slipper han med det samme og jeg får et lille undskyldnings-slik på hånden. Det er bare kådhed der ind imellem tager over og så må man huske katten på at det gør ondt, og samtidig slappe af i hånden for at undgå det bliver leg.

    Ang det med at få hende til at hoppe op og ville nusses tror jeg det handler om kattens temperament, nogen er selv opsøgende omkribng kæl, mens andre elsker det men ikke selv opsøger det. Min hankat ruller om på ryggen og snakker når han vil nusses, men min hunkat hopper op og ligger sig på skødet, og de er søskende og vokset op sammen.


  • #4   13. maj 2008 jeg har en hunkat som gør det, hun har givet uvanen videre til hendes pigekillinger, for drengene gør det ikke...... underligt, vi har haft dem alle fra starten, også mormissen, men mormissens bror gør det heller ikke.....det er kun tøserne

  • #5   13. maj 2008 og de er alle neutraliserede nu, men gør det stadig........

Kommentér på:
Søger et par gode råd?

Annonce