{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
752 visninger | Oprettet:

Tinka
Tinka
Tilmeldt:
17. dec 2006
Følgere: 102 Katte: 2 Emner: 68 Svar: 9.950

søger en bestemt film {{forumTopicSubject}}

Engelsk film, vel det man kalder krimikomedie. Den blev sendt på dr for ca. et par år siden. Den må være lavet efter år 2000.

Det jeg kan huske fra filmen er: Nogle mænd besøger en af deres gamle venner, der er flyttet til syden og bor i en luksusvilla. Denne ven dør, og de gemmer hans lig i en fryser.
Drabet har vist at gøre med nogle narkogangstere.
Der var noget med en båd, og en kvindelig (spansk?) politibetjent.



Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  søger en bestemt film
  • #1   22. feb 2014 Bumbum den har lige været i fjernsynet, men kan simpelthen ikke huske hvad den hedder......hmmmm tænker lige over det.
    Vennen bliver skudt af en lille mand med maske på.


  • #2   22. feb 2014 Ja, det er nok den, jeg tænker på. Fedt hvis du kan komme i tanker om titlen! smiley

    Lille mand med maske husker jeg ej - men jeg så heller ikke starten filmen, for er ikke til krimikomedier normalt - men blev alligevel fanget ind af den her. Godt skuespil og herresjov smiley Haha. Husker noget med masse gammelt nag der kom frem, og skeletter ud af skabene, skænderier, og mændende blev mere og mere paranoide og forskansede sig i villaen.


  • #3   22. feb 2014 ... Er det MEGET for nylig den har været i fjernsynet? Og var det DR? for så kan jeg måske finde den i programoversigten.

  • #4   22. feb 2014 Tinka jeg er herre dårlig til at huske film på indholdsbeskrivelse, med mindre jeg får nogle skuespillernavne med ind over..

    Kan du huske hvilke skuespillere der var med og hvilke roller de spillede??


  • #5   22. feb 2014 ja hvornår var det nu det var.....tænker at det måske var i juleferien. De sidder alle omkring et bord da den lille mand med masken kommer ind og skyder den ene.

  • #6   22. feb 2014 #4) Jeg kan dårligt huske dem, men kan da huske at ham, der blev dræbt, var høj og mørk og så pissegodt ud smiley Tror ikke at det var kendte skuespillere. Men de spillede godt.

    # 5) ok, så er det for længe siden til at jeg kan finde den i programoversigt. Men det er nok 1½ - 2½ år siden jeg så den.


  • #7   22. feb 2014 Tinka det kan jo være beskrivelsen på ret mange skuespillere smiley smiley

    Men beskrivelsen af filmen siger mig ikke umiddelbart noget smiley


  • #8   22. feb 2014 Yes smiley så fandt jeg den. (Endnu) en googling på "engelsk krimikomedie båd" gav pote. Den hedder Dødbringende Ferie.

    Der er åbenbart en 2'er også smiley :D


  • #9   22. feb 2014 #7) Haha Heidi, jeg kan ikke komme på en eneste skuespiller, det passer på ;-). men kan så også dårligt komme på nogen som helst skuespillere(s navne) :-S .

  • #10   22. feb 2014 Ahh nej den havde jeg ikke kunnet hjælpe dig med, super du selv fandt den smiley

  • #11   22. feb 2014 Jep. (Mystisk at jeg ikke fandt den i går, da jeg google alverdens ord med engelsk krimikomedie/lig/fryser). Det hjælper åbenbart at spørge for sig. smiley

  • #13   23. feb 2014 Jeg fik også googlet mig frem til, at det hedder Mad Dogs (det lyder da lidt bekendt - anede bare ikke hvad det var), og fandt også den side, du linker til, Felis. Og ja, ret mærkeligt, at googling på deres navne ikke får noget frem om at de har deltaget i serien :-S

    Og hold da op, 10 afsnit! smiley

    Nu kan jeg forresten se, at skuespillerne ikke er helt ukendte - har da set et par af dem i en serie, der blev sendt på DR for nylig.


Kommentér på:
søger en bestemt film

Annonce