{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
470 visninger | Oprettet:

Hjælp, jeg ha' vil barselsorlov {{forumTopicSubject}}

Vi har fået vores to engle hjem ( i lørdags). De første par dage kunne vi få lov at sove til kl. 5.30 inden legetiden begyndte, men i dag da jeg skulle på dagvagt og min mand skal arbejde til kl.02.00,begyndte legetiden kl. 03.00. og fortsatte( i.f.l.g. min mand ) middag. De har enda været til sundhedschek i formiddags. Både min mands og mine arme og ben, ligner noget der har været igennem en tjørnebusk. Men... hold kæft hvor de dejlige. Lige nu sover de tungt men jeg ved de vågner ca kl 19.00 og bliver ved indtil jeg går i seng. Hvis dette bliver ved vil jeg have orlov. Burde være mulig som nybagte "forældre"


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp, jeg ha' vil barselsorlov
  • #1   13. maj 2008 hehe ja jeg havde så gemt det halve af min barsel fra min datter og den har jeg holdt noget af nu hvor bimse skulle føde, så jeg er på udskudt barsels orlov så det kan lade sig gøre hehe.

    håber i får lidt mere søvn :o)


  • #2   13. maj 2008 Ja det ville være rart med mulighed for orlov...... Vil så nødigt gå glip af noget, men sådan er det bare ikke. Vil de små ikke lade jer være, så ud af soverummet med dem..... Og pas på med den tjørnehæk, den bliver stor og tung, og får rigtig lange torne, så er det ikke spor sjovt længere.
    Så lær dem fra starten at jer må de ikke rive og bide i. Dvs. sig nej og skub dem væk, når de bliver for ivrige. og gør det hver gang. Det er bare skønt og blødt med en 8 kg bamse der lkke bruger klør når der leges.


  • #3   13. maj 2008 Jeg har nu aldrig oplevet nogle der så ivrige og legesyge som disse to, de er lige vågnet og alt er fredløs. Alle vores stueplanter er sat ud og vil blive skiftet med stuebambus i morgen. Vi får først løbegården i næste uge. Er der nogen der ved om en sommerfuglebusk er giftig for katte, da der kommer til at stå en i løbegården. Hvis de ikke kan tåle den må den væk. Ved godt at de skal lære ikke at bruge klør og tænder på os, de ved det bare ikke endnu.

Kommentér på:
Hjælp, jeg ha' vil barselsorlov

Annonce