703 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 12 Svar

rød hunkat rød hunkat

hej, dem vi har fået vores 2 katte af, siger at han havde hørt at en rød hunkat var meget speciel og der ikke var ret mange. og det tit og ofte var hankatte der var helt røde, er det noget som i har hørt før.
nu det jo kattefolk der er herinde, så tænkte jeg måske i vidste det.

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Slå græs 205 kr.
  • Hjælp til at samle TV skænk 550 kr.
  • Vaskemaskine 1.200 kr.
  • Samle skab og kommode 600 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo 1.100 kr.
  • Inspicering af opgave 205 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  rød hunkat
  • #1   15. maj 2008 jeg har lige fået to røde hun katte killinger i mit kuld..
    de er godt nok ikk mørke søde men creme røde..
    men ved det faktisk ikke.

• #2   15. maj 2008 når jamen det er min os. ikke mørkerød. men den er så os langhåret samtidig. hun er bare super flot. men er lidt bange for at begge katte er med killinger, så hvis vi får killinger, gives de gratis væk.

• #3   15. maj 2008 prøv at se i mit fotoalbum.. der er de to lyse hunkatte...
    og den ene bliver langhåret kan man se

• #4   15. maj 2008 rød hunkat er ikke speciel, de kraver bare noget planlægning at lave.
    Det kraver at begge forældre er med rødt, og at de begge giver det fra sig.
    Så specielle er de ikke.

• #5   15. maj 2008 Hejsa...
    Som Misha skriver....kræver det at begge forældre er med rødt for at der kan komme røde hun killinger smiley
    anna

• #6   15. maj 2008 Jeg har en dejlig rød hunkat, hun er i mit galleri, synes hun er ret flot rød og ikke creme.

• #7   15. maj 2008 camilla p skrev: **men er lidt bange for at begge katte er med killinger, så hvis vi får killinger, gives de gratis væk.**

Så bestil dog tid hos dyrlægen med det vuns, så kattene kan blive neutraliseret - de uønskede killinger fjernes samtidigt.

• #8   15. maj 2008 Min lillebror har en helt rød hunkat..hun er huskat fra inges kattehjem, og har en rigtig flot farve. Det er msåke sjældent men langt fra usædvanligt.

• #9   16. maj 2008 Camila...hvorfor tror du - eller er du bange for at de er med killinger ?? har du set dem blive parret....løber de frit i naturen eller sammen med en hankat...har de været i løb ect. ect. ??? og i såfald hvor langt tid har de så været drægtige ??
    Jeg kender ikke grænsen for hvornår eller hvornår de ikke kan fjernes via operation....
    PErsonligt er jeg meget imod aborter, med mindre der er noget i vejen med fostrene....men på den anden side skal man også se på hvilket liv man kan tilbyde de nye væsner når de kommer til denne verden....
    Aå jeg kan godt forstå du er frustreret...
    anna

• #10   16. maj 2008 fordi det er stald katte, og ja naboen har os staldkatte. og har set et par katte komme forbi, og den røde er ved og være ret rund, og det er altså ikke fordi de får vildt meget at spise. ja de løber frit rundt, vi bor på en nedlagt ejendom, er der noget galt i det.

• #11   16. maj 2008 Nu er jeg fra byen, så jeg fatter måske ikke terminologien omkring staldkatte... men hvorfor f... bliver de ikke neutraliseret, så vi slipper for alle de uhyggelige annoncer i Marked... jeg får det så dårligt når jeg læser om alle de stakkels små, der uforskyldt bliver født som en klods om benet på deres ejere og enten gives væk eller bliver aflivet...
    Det er ikke OK efter min mening....

• #12   17. maj 2008 camilla P skrev: **fordi det er stald katte, og ja naboen har os staldkatte. og har set et par katte komme forbi, og den røde er ved og være ret rund, og det er altså ikke fordi de får vildt meget at spise. ja de løber frit rundt, vi bor på en nedlagt ejendom, er der noget galt i det. **

Efter min mening er der aldeles noget galt i at lade katte formere sig i en uendelighed. Og det mener jeg, fordi der hvert år bliver aflivet 20.000 sunde raske katte simpelthen fordi, der er for mange! Og hvorfor er der for mange katte?! Lige nu sidder der i tusindvis af katte rundt om på landtes internater og andre steder og bare venter på et nyt godt hjem. Hvorfor i alverden dog lade flere killinger komme til verden?!!!

Nu skrev du selv at du var bange for at kattene var med killinger ... Bange for?... jamen selvfølgelig bliver de da med killinger ... det kan da ikke komme bag på dig.

Og jeg mener stadig, at de katte bør neutraliseres! Og hvis de ikke bliver det, og skal føde de killinger, så BØR de faktisk have meget at spise.

Kommentér på:
rød hunkat

Annonce