Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering af gardinstang – soveværelse. 500 kr.
  • Have mand 500 kr.
  • Nedtagning af ladeboks 1.000 kr.
  • hækklipning 1.490 kr.
  • Installation af vaskemaskine og tørretumbler 1.500 kr.
  • Rulle en rullegardin op 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  rød hunkat
  • #1   1. jan 2008 kort og godt : ja

• #2   1. jan 2008 ok er det 100% sikkert? eller kan det ske i meget sjældne tilfælde ? jeg har nemlig ringet på en rød hunkat hvor de siger de er 100% sikre på hankatten, men han er sort med gråt skær (ved ikke hvad farven hedder).

• #3   1. jan 2008 Jep. For at lave en rød hunkat SKAL den røde farve komme fra begge forældre. Dvs den sorte han IKKE kan være far til den røde hunkat.

• #4   1. jan 2008 Nemlig....kun rødt til rødt, kan give røde hunkatte smiley Så dem du har snakket med har nok ikke lige helt styr på enten faderen til killingen eller killingens køn.............for hvis moderen er tortie, kan killingen jo være en rød hankat smiley

• #5   1. jan 2008 Britt - ja der skal altid bruges en rød han (og hun - rød eller tortie) for at lave røde hunkillinger.

Hvis den killing du vil se på skulle komme fra en sort og grå hankilling, så er de enten ude på at snyde dig så vandet driver, eller også har de ikke styr på hvem der er faren til kuldet.

Ikke en killing jeg ville satse på hvis jeg skal sige det...

• #6   1. jan 2008 Som de andre skriver, så skal begge forældre bære rødt tydeligt på kroppen.. Er faderen sort, og de er SÅ sikre på det er ham som du siger, så er killingen ikke en hunkat, men en hankat..

• #7   1. jan 2008 Tusinde tak for alle jeres svar, havde læst på nettet det samme som I siger, men ville lige være helt sikker i min sag :o) tak for hurtig respons.

Kommentér på:
rød hunkat

Annonce