{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  GPS til kat
  • #1   1. mar 2020 Super at kunne se hvor den gå hen, og at den er lige i nærheden smiley smiley
    Hvad har den kostet (og hvor er den købt) ? Hvor sidder den ? smiley


  • #2   1. mar 2020 Gps’en sidder i et halsbånd, er ikke særligt stort. Den er fra tractive.com. Vi fandt den dog hos en webshop til 300 kr. I stedet for de 400 som fremgår på deres hjemmeside “tractiv.com”. Derudover skal man have et abonnement, som jeg har givet ca. 600 kr. For (et år) - jeg havde dog egentlig forventet at man kunne købe abonnementet til bare for en måned. Om det vil lykkes ved jeg ikke helt. Tanken var jo bare lige at tjekke det ud. Ikke at han skal gå med den nu altid. Slet ikke. Måske hvis han skal have lov at gå frit ved vores sommerhus... så bliver det HELT sikkert med halsbånd.
    Og nej, den er ikke særlig stor. På en skovkat forsvinder den helt i pelsen. Han har den på, på det billede jeg vedhæfter her:


    profilbillede
  • #3   1. mar 2020 Og fra siden, med halsbånd somewhere bag kraven...

    profilbillede
  • #4   1. mar 2020 Ja den kan man jo ikke se. smiley
    Jammen den må jeg prøve, lidt surt at man skal have et abonnement for et helt år. Men også sjovt at se hvor katten går hen, jeg tror nu at mine er meget tæt på, de kommer altid hurtigt efter jeg har kaldt på dem. smiley


  • #5   1. mar 2020 Der er vel næppe mange, der frivilligt udsætter deres katte for et halsbånd. Mange katte overlever ikke mødet med et sådant.

  • #6   1. mar 2020 Jeg er faktisk også modstander af halsbånd.
    Grunden til at vi investerede i halsbåndet var, at han er begyndt indenfor de sidste 1-2 måneder at være væk 5-6 timer fx lørdag fra 11-17. Det er atypisk. Han plejer altid at være inden for kalde afstand. Med to dages gps tjek tror jeg vi har spottet hvor han opholder sig (ved nabos-nabo) - dog ikke lige hvor. Og så er den usikkerhed jo af vejen.
    stor sandsynlighed for billigt halsbånd til salg snart... det skal jo ikke bruges til daglig.
    (om end den jo bare er holdt sammen af en magnet, så den åbner nemt, og den er heller ikke strammere, end at han kan få den over hovedet)


  • #7   5. mar 2020 Jeg vil gerne være med til en "deler" så jeg f.eks lejer dit halsbånd 1 uge/1 måned. Eller køber mig halvpart ind. Kan evt. deles mellem 4. Jeg er helt glad for, den ikke er farlig.
    Vi har sommerhus i Sverige og der er han væk i længere tid, så det ville være super-dejlig at kunne følge ham. Og hvis han får den af, kan man jo hurtig finde den igen - går jeg ud fra.


  • #8   5. mar 2020 bente, bor du i nærheden af kbh.?

  • #9   11. mar 2020 Det var sku da en smart gadget!!!!

  • #10   27. sep 2022 Er den tilsalg?

  • #11   27. sep 2022 Halsbånd m GPS kan købes v Tractive.com
    Vi bruger det faktisk altid nu efter vi er flyttet.
    Og der er ingen halsbånd problemer. Jeg må jævnligt hente det i en hæk eller lign. Fordi det falder af ved moderat modstand. Men jeg kan jo se på app'en hvor den ligger og katten finder jo selv hjem smiley


Kommentér på:
GPS til kat

Annonce