{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.010 visninger | Oprettet:

Sluger maden? {{forumTopicSubject}}

Min lille Kuzco som jeg hentede igår sluger sin mad?
Er det ok?
Nu har han lige spist lidt tørfoder og nogle få af dem knaste han, men handre slugte han bare. Må han godt det eller skal jeg bløde det lidt op for ham?
Han fik Hills Kitten så stykkerne er jo små, men alligevel...
Knus!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sluger maden?
  • #1   18. maj 2008 Han er da sulten, det lille pus smiley

Har han fri adgang til sit mad?

• #2   18. maj 2008 Sådan spiser nogle katte... Jeg ville nu undersøge hans mund - om han kan have ondt i den... og så ville jeg forsøge at finde noget foder med større bidder, så han ikke burde kunne sluge dem hele...

• #3   18. maj 2008 Hihi ja han har fuldstændig fri adgang til sin mamse smiley Igår fik han en lille dåse vådkost som han ikke spiste op, men som min opdrætter sagde at han var vild med, men er jo også begrænset hvor meget sån en lille purk kan rumme. Men udover det så stod der Royal canin kitten og royal canin babycat fremme som han ikke spiste.
    Så nu ville jeg prøve noget andet. Først stilte jeg Hills kitten tuna frem og det spiste han så lidt af og ellers "gravede" han af det som om at det var ad. Så stilte jeg Hills kitten kyling frem som han ikke ville have.
    Hm! Han ville hellere lege. Så stilte jeg de 2 madskåle op til ham på kradsetræet og der guflede han løs af begge, men hvor han slugte nogle af dem...
    What to do, what to do??

• #4   18. maj 2008 Forresten det der med ondt i munden så var han jo til dyrlægen i sidste uge til sin vaccine og fik sundhedstjek så burde man da have opdaget noget der...?

• #5   18. maj 2008 Det lyder, som om han spiser rigeligt:-)

• #6   18. maj 2008 Ok, hvad så med det mad som han ik gider spise? Er det bare surt show eller skal jeg prøve at give ham det en gang imellem og se? Eller?
    Er der egentlig nogen katte som hellere vil "sulte" end at spise den mad de får serveret?

• #7   18. maj 2008 Celina
    Han har tørfoder stående fremme hele tiden - han sulter ikke... Det er altså muligt, maden ikke interesserer ham, fordi han ikke er sulten;-)

• #8   18. maj 2008 Ok så det er fordi han er killing at han sluger maden ?...

• #9   18. maj 2008 Det kan det være - det kan også være en vane... Personligt ville jeg forsøge at give ham tørfoder i atørre bidder - fx voksenfoder;-)

• #10   18. maj 2008 Hehe ja du har muligvis ret dkkorat, men man bliver jo lidt usikker når den lille trunte ikke spiser ordentligt, og han skal jo ikke kun spise vådkost. Jeg så ham bare slet ikke hele dagen igår, gå hen til madskålen for at spise tørfoder, så derfor prøvede jeg noget nyt. Og jeg har ca 1 mia. forskelligt tørfoder stående fremme så han selv kan vælge. Men bare han ikke bliver dårlig eller får dårlig mave af at sluge sin mad...

• #11   18. maj 2008 Han får ikke dårlig mave af det - hvis han kløjs i maden, vil han forsøge at hoste det op...

• #12   18. maj 2008 Ok det er jeg glad for at høre smiley

• #13   18. maj 2008 Hehe ok Missemor det er jeg på sin vis glad for at høre så det ikke er fordi Kuzco er sær smiley
    Men tror nu at jeg holder mig til killingefoderet så han ikke kommer i mangel at nogle vitaminer som han skal bruge når han er en killing så må han bare sluge maden, så llænge han ikke tager skade af det smiley

• #14   18. maj 2008 Ok nu fik han noget natures Best kitten som er lidt større i bidderne og dem knaser han da.. smiley

• #15   18. maj 2008 Hihi ja 1000 tak og i lige måde til dig også smiley

• #16   18. maj 2008 vores hulk er lige sådan . det er helt vildt. man tænker lidt, hmm... hvor stor en mave har du lige ven ? hehe

men hulk er også begyndt at tage det stille og roligt nu, det går stadig hurtigt men ikke nær så hurtigt som det har gjort.

Kommentér på:
Sluger maden?

Annonce