{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
549 visninger | Oprettet:

Farlig kat {{forumTopicSubject}}

Ti-hi, endeligt lykkes det at fotografere smiley
Ofte når vi går tur stiller Gustav sig sidelæns op og ser farlig ud.
Så siger jeg "uha er du farlig" og løber. Derefter kommer han og overhaler mig, løber op i et træ eller tjatter til mit ben.
Synes det er sjovt og får humøret til at stige.
Hvad gør jeres kat der får humøret op ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Farlig kat
  • #1   24. mar 2020 både Kida og Kalle gør det samme
    jeg skal dog så løbe efter dem
    De syntes bare at det er hammer sjovt - for de bliver ved begge to
    det skal siges at Kida er mest til om formiddagen, mens kalle er klar over frokost

    Simba er også begyndt at lægge op til det.
    dog er han ikke helt så sikker på hvorfor jeg løber efter ham.
    Men forgår op af trappen


  • #2   25. mar 2020 Tinka gør det også, både når hun vil lege med os, og når hun fræser rundt i huset alene, og hun springer også i vores knæhaser for at få os til at løbe efter hende smiley Hun kommer ofte løbende hele vejen fra førstesalen, ned ad trappen, igennem stuen, rundt om hjørnet med "hjulspind" og ind på kontoret, hvor hun gi'r den gas igennem sin tunnel for at hoppe op i vinduet via sit kradsetræ smiley og hun miawer og siger trille-"lyde imens det står på smiley
    Nogle gange starter hendes vilde løb med, at hun sidder i et bestemt hjørne af af stuen og kommer med en trille-lyd, og så springer hun højt op på væggen og hopper ned igen... og så gi'r hun den ellers gas smiley


  • #3   25. mar 2020 Ja det er den der lyd og kattens glæde der gør en i godt humør smiley smiley

Kommentér på:
Farlig kat

Annonce