{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
519 visninger | Oprettet:

Ny kæreste {{forumTopicSubject}}

Min kat er generelt ikke vild med besøg.
Nu har jeg fået en kæreste, sidst han sov her, virkede hun utrolig forvirret / utryg.

Da han var taget hjem, ville hun slet ikke snakke med mig i noget tid.

Hun plejer at sove i min seng, men sidst blev døren lukket ind til soveværelset, da han er lidt utryg ved katte. Jeg har det helt skidt med at hun får det skidt

Nogen der har erfaring med dette?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ny kæreste
  • #1   24. mar 2020 du må ikke lukke døren ind til soveværelset, når hun er vant til at må sove hos dig
    så er der jo ikke noget at sige til at hun bliver sur på dig

    hun skal jo lige lærer ham at kende - og omvent
    han kan jo starte med at lege med hende, og give hende lidt ekstra godt når han er hos dig
    sådan at han er "den gode"

    du kan også sætte en feliway op i stikkontakte

    MEN lad være med at smid hende ud. Hun var der først og hun kan jo ikke forstå hvorfor du lige pludselig smider hende ud af hendes hjem


  • #2   24. mar 2020 Helt enig, det vil jeg heller ikke gøre fremover, det kan jeg simpelthen ikke bære og kæresten skal jo lære, at hun ikke er farlig.

    Sprøjtede med feliway i et andet rum.


  • #3   25. mar 2020 Du skal have en diffusor til stikkontakten smiley
    Din kat kan mærke, at din kæreste ikke er tryg ved den.
    Din kæreste skal jo også forstå, at katten ikke er farlig - og at den er en del af dig og dit hjem smiley
    Så hvis han nu medbringer godbidder hver gang han kommer, så lærer de begge, at det faktisk godt kan blive lidt hyggeligt at være sammen.
    Og som Anja siger:
    Når katten er vant til at sove hos dig om natten, ja så må kæresten altså vænne sig til nr. 3 i sengen smiley


Kommentér på:
Ny kæreste

Annonce