{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.286 visninger | Oprettet:

Hoste. Manglende spiselyst. {{forumTopicSubject}}

Min kat naomi på 7 år, har haft hoste siden i vinters. Jeg har været til dyrlæge nu 3 dage siden, og de har endnu ikke fundet ud af, hvad hun fejler. Hun hoster, er sløv og er nu holdt op med at spise så meget. de sidste par dage har jeg kun fået hende til at spise hendes yndlings vådkost, men hun spiser ikke ret meget alligevel.

Sidste gang fik jeg dyrlægen til, at tage blodprøve på hende, og der bliver tjekket for en masse sygdomme. Har endnu ikke fået svaret.

Hun er indekat, men vi har en anden kat som både er ude og inde kat, og der kommer vilde katte i haven. Begge vores katte er vaccineret, men det er et stykke tid siden at de har fået ormekur.

jeg vil gerne udelukke alle de ting som det kan være, og orm giver jo også hoste. Men vil en kat ikke kaste op, når den har orm. ?Naomi kaster nemlig ikke op. Jeg har ormekur til dem, men tør ikke at give hende så længe at jeg ikke ved om det er det. det kan lige så vel være noget helt andet hun fejler, men jeg håber snart at få et svar på det.

Hun er jo lidt oppe i årene, men hun skulle jo absolut ikke lide af alderdom endnu. hun er jo af racen balineser (langhåret siameser) Jeg ved ikke om siameseren kan komme til at lide af nogle bestemte sygdomme?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hoste. Manglende spiselyst.
Kommentér på:
Hoste. Manglende spiselyst.

Annonce