{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
904 visninger | Oprettet:

Overvejer indhegning af haven. Hvordan {{forumTopicSubject}}

Min kæreste og jeg flytter i en større lejlighed her den 1.
Vi får en lille have til, så vi har overvejet om man kunne indhegne den.. Det ligger ikke inde i byen, men ude på landet hvor der er meget fredeligt, men vi vil ikke risikere noget, så selvfølgelig skal haven indhegnes, hvis det er. Vores katte har indtil videre begge, kun været indekatte..

Er der nogle der har billeder af deres indhegnede have?
Hvor højt skal det være, skal det være helt lukket øverst dvs. med "tag" på, eller hvad skal vi evt. tage højde for?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Overvejer indhegning af haven. Hvordan
  • #1   20. maj 2008 Du er velkommen til at se billeder af vores. Den fungerer rigtig godt og kattene nyder udelivet i fulde drag. Håber dine katte vil gøre det samme.... Det skal lige tilføjes, at vi også nyder det rigtig meget. Og vi bor også langt ude på landet, hvor der skulle være fredeligt.

http://www.kattegalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=4618

• #2   20. maj 2008 har nogen billeder af hvordan v i har gjort det her (link fjernet)

• #3   20. maj 2008 Jeg arbejder også på haveindhegning og har et stykke tid været igang med at finde inspiration til materialer og udseende...

Har bl.a. fundet inspiration her:

http://www.netkatten.dk/hjemmeside-haven.htm

Der bliver også henvist til andre kattehaver...

• #4   21. maj 2008 Jeg kan anbefale siden Glenn P henviser til. Den brugte vi også som inspiration. Og så er det en rigtig god ting, hvis man kan få "konsulentbistand" fra nogen, som selv har bøvlet med at lave en indhegning.

Der er flere vigtige detaljer. Bl.a. er det med støttepælene på tværs meget vigtige, for der kommer virkelig meget træk på hegnet. Og der skal ikke ret stor kvist til at tage strømmen af tråden.

• #5   21. maj 2008 Du kan også prøve at søge i forum herinde...
    Ved der er flere tråd med en miliard rigtig gode links til inspiration.

• #6   21. maj 2008 Tak for de fine links.. God inspiration smiley
    Må se om det er noget vi går i krig med

• #7   21. maj 2008 Hej.

Jeg sidder og overvejer noget løbegård, eller indhegning af hele grunden. Mit problem er bare, at hvordan gør man lige hvis man har en stor flot og pragtfuld bøgehæk rundt om det meste af grunden? I kan se grunden på et luftfoto her:
    (link fjernet)

Sådan en stor hæk skal jo klippes to gange årligt og det er dælme ikke nemt med et hegn hele vejen rundt på den ene side jo smiley

Mht. opførelse af et hegn, så bliver det næppe et problem, kan selv(er tømre) plus jeg kender en masse som meget gerne vil hjælpe. Det var nu bare lige det med hækken jeg var i tvivl om smiley

Kommentér på:
Overvejer indhegning af haven. Hvordan

Annonce