{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kan katte ha damp ?
  • #1   21. maj 2008 Han trænger nok bare til at komme af med noget af alt sit krudt.

De fleste af mine gør det også indimellem, men specielt Mary - hun tager turen flere gange om dagen smiley

• #2   21. maj 2008 Det er virkelig sjovt at se at han bare tager turen helt fra soveværelset næsten sætter af fra sengen og så bare hopper ind i ruden hehe skøre katte men godt min ikke er den eneste hehe

• #4   21. maj 2008 Det gør mikkeline også tit, men vi mener bare hun er lidt sindsyg oven i bøtten<3( kærligt ment)

• #5   21. maj 2008 Ja det er lige det med at fjerne sig når de er igang for de er da ligeglade med man lige er der midt i legen hehe men det er sjovt at opsevere ham midt i al legen hehe smiley

• #6   21. maj 2008 min Cleo har også "damp" - skøre kat:o)

• #7   21. maj 2008 Pladsen er ikke træng tværtimod men tror da en kat skal have disse stunder ? tror i ik ?

• #8   21. maj 2008 vores hulk gør det meget , f.eks lige nu. og ikke nok med det har han fået zalsa med på vognen. nogle gange bliver jeg godt træt af det. i søndags mener jeg det var der startede de kl 04.50 ca. og blev ved til ved en 14 tiden, jeg var ved at gå ud af mit gode skind.

• #9   21. maj 2008 *Sådan er der desværre mange katte der bli'r, hvis de ikke har mulighed for at udfolde sig på tilstrækkelig meget plads.......om du vil kalde det DAMP........det hedder det ikke på kattesprog, der hedder det bare adfærdsforstyrrelse ,-)))))*

Jeg tror altså ikke det har noget med det at gøre Felis, det handler jo bare om at katten har noget krudt den skal af med. Det gør udendørs katte også, de gør det bare udenfor.

Det samme med hundene, de for sig da også en tonser indimellem, det er leg + at de skal af med noget krudt....

• #11   21. maj 2008 jaaaa det er os typisk arcki han gør det tit om natten og når man skal op kl 6 om morgenen er det rimelig svært at være gode venner med ham og han miaver os heeeelt sindsygt fordi han elsker bare at snakke skøre kat hehe

• #12   21. maj 2008 Ej tror virkelig du har misforstået den med vinduet arcki hopper op på vinduet med potterne så han står oprejst fordi lige i øjeblikket er vi igang med at få lavet altaner og så man kan jo følge med i det hele når der ikke er nogle altan så det er nu mere fuglene han gør det overfor hehe

• #13   21. maj 2008 Nej, det er selvfølgelig rigtigt nok - er der nu heller ingen af mine, der gør. Men nu er Maine Coon jo temmelig klodset......

• #14   21. maj 2008 Ja klodset er vidst ikke ordet jeg måtte ofre en kæmpe dyrlæge regning fordi arcki i leg snublede over en ledning som var gemt godt væk i forvejen så han fik et løst knæ led nej hvor jeg var ullykkelig

• #15   21. maj 2008 hehe lyder sjovt de er så sjove når de gør det arcki ender altid oppe hos mig hvor han står og pruster og puster som om han har løbet en halv marathon og ja der ryger da os lige nogle ting i al ræset hehe

• #16   21. maj 2008 altså vores katte tager også de ture et par gange om dagen. Den ene har en tendens til, når altanerne (med glasdøre) er åbne, så at spurgte fra den ene af dem i den ene ende af lejligheden og ud på den anden. ¨

En dag var der lidt for meget fart på og døren i den ene ende var lige lukket hvilket resulterede i at katten kom i fuld kattegallop ind i døren.. fjollemis smiley

men tror nu ikke det er damp eller noget, bare lidt for meget krudt i måsen når man har sovet et par timer ;D

• #17   22. maj 2008 Næ... hihi... mine tager også sådanne ture... også om natten.... De er helt normalt.... Så nej din kat har ikke DAMP....

Kun ganske normalt KRUDT I BAGEN... hihi....

Kommentér på:
Kan katte ha damp ?

Annonce