{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
618 visninger | Oprettet:

simone b
simone b
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 5

Kan jeg tåle katte? {{forumTopicSubject}}

Ja overskriften siger vel sig selv(;

Men her er lidt info:

-Kan IKKE tåle kaniner
-Mine bedsteforældre har to huskatte, og dem kan jeg sagtens kæle og nusse. Har boet sammen med dem i 14dage, og der var ikke noget(af havd jeg husker.)
-Har pollon allergi mm.
-Skal snart op og ha' taget en stikprøve(;

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kan jeg tåle katte?
  • #1   4. feb 2009 ja det ville jeg gøre inde jeg køber mig en kat smiley ville være rigtig øv hvis du så ikke kunne tåle kat, når du har fået den ...

• #2   4. feb 2009 G op og få lavet en stikprøve, så er du nemlig sikker smiley
    Ville være så ærgeligt at få en kat og så finde ud af at du ikke kan tåle den.

mvh

Gabby

• simone b
    simone b Tilmeldt:
    feb 2009

#3   4. feb 2009 Men kan han se hvilke nogle racer jeg ikke kan tåle?
    Har nemlig hørt om folk(Herinde) der kun har allergi over for nogle katte,

• #4   4. feb 2009 hvis jeg var dig ville jeg vælge en med korte hår, da jeg ikke sys de er lige så ''slemme'' som langhåret smiley

• #5   4. feb 2009 Det er meget forskælligt.

Til at starte med havde jeg en norsk skovkat, men jeg kunne faktisk ikke tåle korthrskattene.

Jeg spurgte min dyrlæge der forklarede at det har noget at gøre med hvilke skæl kattene fælder (lige som når vores menneskehud bliver udskiftet udne vi er klar over det ).

Og derfor kunne jeg så godt tåle langhårskattene, da deres skæl åbenbart er lidt anderledes end korthårskattenes.

Dog har jeg siden via kost, motion og psykisk gymnastik smidt alt hvad der hedder astma væk, og kan nu tåle alle katte.

Men generelt, vil jeg sige, få dig selv testet, sådan en test er simpelthen gold værd, og kan give dig en god og sikker start som kattemor smiley

mvh

Gabby

• simone b
    simone b Tilmeldt:
    feb 2009

#6   4. feb 2009 Tusinde tak(;

Det vil jeg gøre(;

• #7   4. feb 2009 hej jeg kan heller ikke tåle rigtig mange ting, der skal ikke meget til.

har de samme probler som did og flere, dog ikke det med kaninen, men er meget over for støv. jeg kan godt være sammen med min kat uden problemer, og hun har meget pels, men få det udersøgt, ellers er hus katte godt for folk med allergi.

• #8   4. feb 2009 tja, jeg jeg har også alagi overfor rigtig mange ting. og kan på sin vis heller ikke tåle kat 100%

men var dog meget være i starten, nu mærker jeg det kun hvis min kat er i rigtig fælde periode, og har ligget ved fx min pude. ikke noget voldsomt jeg ligger mærke til. Får lidt kræssen i øjne, og de kan løbe lidt en dags tid, men så er det også det.
    Synes nu dog stadig det er det vejr. tror min alagi sgu være rigtig slem for jeg ville droppe at havde pels dyr. findes jo også lidt forskellige piller imod det. elsker dyr, og en smule alagi holde mig ikke væk fra dem., må min krop sgi lære at leve med. hvad den så også har gjort.

• simone b
    simone b Tilmeldt:
    feb 2009

#9   5. feb 2009 Piller`? Hvilke piller?(;

• #10   5. feb 2009 Bendadrl er rigtig godt, Benaday osv.

Men afsted til lægen alligevel for at være sikker.

Gabby

• simone b
    simone b Tilmeldt:
    feb 2009

#11   5. feb 2009 Yes har bestilt tid(;

-Men kan han se hvilke katte jeg muligvis godt kan tåle?(;

• #12   5. feb 2009 Nej, men han kan se om du er allergisk over for katte.. Jeg ville bede om en fuld test over for kate, hunde og heste. Så skal du ikke igennem testen igen senere smiley

mvh

Gabby

• #13   5. feb 2009 altså jeg tog i sin tid bare de der piller imod allergi, man kan købe de fleste steder. ikke lige huske navnet på dem. de hjalp da også lidt mod dyr på mig, dengang. men ellers kan lægen garanteret nok fortælle dig hvad du har af muligheder, man kan da også få sådan en stav ind i armen så vit jeg husker der også ku tage det.

• simone b
    simone b Tilmeldt:
    feb 2009

#14   5. feb 2009 Ok, heste kan jeg godt tåle(; Er samm med dem 6gange om ugen, så(;

Kommentér på:
Kan jeg tåle katte?

Annonce