{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
556 visninger | Oprettet:

Dårlig mave? {{forumTopicSubject}}

Min søde ude-inde kat er begyndt at skide indenfor! Ikke hver gang, men vel ca 4 gange indenfor de sidste 2 uger. Han har det generelt godt, men inden han gør det er han lidt rastløs, vil ud og kommer ind igen og går så på bakken. Typisk et par pøller og så en fugtig klat - og tit sidder der så lidt af det flydende lort i pelsen bagefter. Nogen der har prøvet tilsvarende?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dårlig mave?
  • #1   11. apr 2020 Jeg ville få katten tjekket ved dyrlægen, for at udelukke sygdom, og der ud over være opmærksom på, om der er uro i katte livet uden for, din kat kan blive presset af andre katte, og derfor vælge, at være mindre ude, og have problemer med, at få ro til, at gøre sit ude, eller er bange for, at lægge visit kort, for så kan han få nogen på hovedet af en anden kat, som vil have ret til damerne i jeres område.
    Giv ham en kattebakke inde, så han har et alternativ, og sæt den/dem der hvor han skider.
    Tynd mave kan både være sygdom, parasitter, og stres.


  • #2   11. apr 2020 Han har selvfølgelig en bakke inde, han plejer bare ikke bruge den. Og ja, vores nabo's to misser (som han godt kan med) er pt vist inde katte men der er en ny, som han var lidt oppe og slås med for en uges tid siden. Måske er det den som er synderen.

  • #3   11. apr 2020 Så prøv en ny plads til hans bakke, og måske en ny, så han kan vælge,,, sæt dem der hvor det er gået galt, og så kan du stille og roligt, flytte dem til mere passende steder, jeg ved at andre har brugt måneder på, at flytte bakker, og sker der nye uheld, så har de sat en bakke der,, husk midlertidige bakker, behøver ikke være dyre kattebakker, det kan være en balje, eller endda en papkasse, bare den ikke lægger grus, men der kan en gang GAFFA tabe hjælpe.
    Ja det er nok de ændringer uden for, som er skyld i det, men bliver det ikke bedre med maven, så få det tjekket smiley


Kommentér på:
Dårlig mave?

Annonce