{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.125 visninger | Oprettet:

salg af huskatte killinger.... {{forumTopicSubject}}

har siddet og kikket marked lidt igennem, og synes at huskatte bliver solgt meget billigt... jeg har selv killinger lige nu, men selvom de "bare" er huskatte kræver de da lige så meget som andre... den dag mine skal flytte hjemmefra bliver det til en pris af ca 500 kr, for bare vacc er over 300 pr killing og dertil kommer foder og ormekur,sundheds bog får de selvfølgelig også med..
jeg er nok også af den overbevisning at vil man have en sund og rask kat er man villig til at betale for den..
Måske er jeg bare for optemistisk, men håber da ikke jeg står tilbage med alle 6 killinger..
hvad gør i andre med huskatte ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  salg af huskatte killinger....
  • #1   25. maj 2008 Nu har jeg ikke huskat, men jeg vil da give dig ret. Jeg ville da helst betale lidt ekstra og så får men noget for pengene og det viser også at sælger interesserer sig for sine killingers sundhed og ikke bare sælger dem uden vacc. eller noget. Og det betyder da nogetfor mig når jeg køber kat.
    Men jeg tror desværre at mange huskatte er "hovsa-katte" som ikke var ment til avl og så står sælger med nogle katte som han/hun bare skal af med og ikke tænker videre over kattens sundhed og fremtid... :S

• #2   25. maj 2008 betina N

Det du vil gøre viser helt klart ansvarlighed. Respekt for det *S*
    I bund og grund, så koster dine killinger jo ik mere en dem til 50,- køber skal jo alligevel ud og vacc 2 gange + ormekure. Men sådan tænker mange købere desværre ikke. Mon det er fordi, at de ik vil vacc....

Ja huskatte er alt for billige. Det eneste plus jeg umiddelbart kan se, det er, at huskatte ik havner hos kattehandlere......

• #3   25. maj 2008 Jep, huskatte bliver solgt alt for billigt, især killingerne..

Jeg tager hatten af for dig, dejligt at du har valgt at vacciner, plus givet ormekur inden de flytter..
    500 kr er billigt...

Kommentér på:
salg af huskatte killinger....

Annonce