Når det endelig lykkes {{forumTopicSubject}}
For ikke så længe siden lagde jeg en video herinde, hvor Tinka gik på hængebroen i sit klatretræ i haven
Det var et stort skridt næsten 9 mdr efter hun tog klatretræet i brug
Alt andet var hun tryg ved "day one" men hængebroen krævede tilvænning - forståeligt nok, da den jo bevæger sig
Men nu har hun for alvor accepteret den, og har lagt sig til rette for at slappe af
jubelen vil ingen ende tage
:D
Har I også haft aktiviteter/legetøj, som jeres katte har skulle vænne sig til?
mar 2019
Følger: 7 Følgere: 235 Katte: 4 Emner: 31 Svar: 625
Og hvor ser hun sød ud på den
Nej vi har ikke haft aktiviteter/legetøj de skulle vænne sig til, vi har problemer med deres transports kasser, men det er jo en anden ting.
jul 2008
Følger: 63 Følgere: 746 Katte: 13 Emner: 711 Svar: 8.029
jo der er nogle ting som kræver lidt mere tilvænning end andet - alt efter hvad kat vi taler om
Simba skal lige bruge lidt tid på at se hvad man lige skal bruge "tingen" til - og helst skal de andre starte med at lege med det før han tør springe ud i det
De to tøser er lige med på den værste lige meget hvad jeg sætter ind til dem.
jul 2015
Følger: 30 Følgere: 310 Katte: 5 Emner: 88 Svar: 995
Det tog 7 måneder før kattene brugte det, de turde simpelthen ikke hoppe i det fordi det gyngede lidt.
Jeg flyttede hjemmefra før de nåede at komme igang, men inden da gav jeg dem godbidder og prøvede at træne at træet var et godt sted med dem.
Så en dag fik jeg et opkald fra min mor, som jo var helt vild fordi NAAAJ DE SOVER I DET
Min far har altid været lidt irriteret over at de altid ligger i sofaerne, og været meget skeptisk overfor et kradsetræ. Vi har meget forskellige syn på katte.
Siden da har de virkelig nydt træet og bruger det flittigt. Det er ikke meget kradseagtigt men de elsker at sove i det nu.
Det tog sin tid, men med den ene vidste de at han aldrig have set et kradsetræ før (han kom fra en privat som vi købte fra, hun var godt nok en idiot set i bakspejlet) så lidt naturligt at han var skeptisk ^^
sep 2018
Følger: 1 Følgere: 344 Katte: 1 Emner: 74 Svar: 1.424
Ida - det er en sjov historie ha ha. Jeg havde faktisk hørt om andre, der havde købt ting og sager til deres katte, som de ikke gad lege med. Derfor var det også til stor glæde for os sidste sommer, at hun bare tog klatretræet i brug lige med det samme. På nær altså hængebroen. Den har hun bare hoppet over - indtil nu
jul 2008
tjaa det havde kattene så ikke lige hørt noget om. For de nægtede at bruge den
så det endte med at de klippede bunden af, og den ville kattene godt sove i....
Pris lige lidt over 500 kr
sep 2018
Følger: 1 Følgere: 344 Katte: 1 Emner: 74 Svar: 1.424
jul 2008
så 500 kr fra eller til tænker jeg ikke gøre dem noget
Når det endelig lykkes