{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Calibra Vådfoder
  • #1   2. maj 2020 Hmm så vidt jeg kan læse står der det er “kød og animalske biprodukter (69% i stykker)” men det er ikke udpenslet hvad præcis de har brugt, hvilket jeg personligt synes er lidt underligt. Har man bare lavet en kæmpe mix af kødting og så lavet en slags rulle og skåret stykker af (lidt ligesom noget pålæg er sammensat af stykker af kød) eller er det affaldskød som fjer, klove, sener, kyllingeben etc.
    Jeg har personligt ikke hørt om produktet før, men det ser ud som om det har et højt indhold af kød(hvis det er ordentligt jo) og ikke så meget vegetabilsk indhold. Der står heller ikke om det er majs, ærter, kartoffel etc der er det vegetabilske i.
    Lidt irriterende faktisk... (må lige rette at det kun er i deres Pouches at det ikke står hvad det er, men i deres dåsemad fremgår det tydeligt og det ser super godt ud)
    Men umiddelbart ser det ud som et godt produkt smiley


  • #2   2. maj 2020 Ida T: Super fint, jamen så vil jeg købe det til katten smiley

  • Janne.*
    Janne.* Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    okt 2006

    Følger: 17 Følgere: 151 Katte: 6 Emner: 163 Svar: 3.365
    #3   2. maj 2020 Ja man må prøve sig frem mange gange, måske kan de lide det den første gang man serverer det for katten, men så er det alligevel ikke noget de vil røre mere... Min kat kan lige spise et nyt vådfoder den første dag og derefter vil han slet ikke have det mere, men nu har jeg heldigvis 3 forskellige vådfoder som jeg skifter med som han kan lide. smiley

  • #4   2. maj 2020 Jeg ville kun købe en prøvepose, det er så træls, når man står med noget de ikke kan lide,
    Jeg kender ikke fodret, men det er lidt ærgerligt, hvis det ikke er fuldt deklareret.
    Jeg blander 2-4 slags, for så er det nemt, at skifte en af delene ud, hvis jeg ikke kan få det jeg plejer ( det har jeg prøvet smiley og måtte skifte meget pludseligt.


  • #5   3. maj 2020 Janne: Ak ja, de katte kan jo være kræsne! Min Indie Bob spiser heldigvis stort set alt, så at skifte vådfoder har ikke været det store problem her smiley

    Jette: Vi fik nemlig en prøvepose, og prøvede om han ville spise det, og det ville han heldigvis. Så nu har vi købt en hel kasse. Kassen er så smart, at der er to forskellige smag i den. En med lever og en med kylling så vidt jeg husker. Så kan man nemlig skifte lidt imellem dem smiley


  • #6   3. maj 2020 Det lyder godt! Held og lykke håber det bliver et hit smiley

Kommentér på:
Calibra Vådfoder

Annonce