{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.033 visninger | Oprettet:

Så fik Luna fred! {{forumTopicSubject}}

Jeg skrev et indlæg i går, som omhandlede min lilleprinsesse som havde fået FIP. (Dette er linket til indlægget fra igår - dette indlæg vil måske give mere mening hvis man kende forhistorien. http://www.kattegalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=40727 )

Vi havde herhjemme snakket om at give hende fred på mandag, så vi lige ville få weekenden med hende.
I løbet af dagen i går efter vi kom hjem fra dyrlægen blev Luna svagere og svagere. (Jeg ved ikke om det måske bare virkede sådan fordi vi var mere opmærksomme på hende eller hvad...)
Hele aftenen blev brugt på sofaen, hvor vi nussede, kælede og spiste rejer c",)
Da jeg gik i seng tog jeg hende med ind, men da hun ikke så lang tid efter tissede i sengen, lagde vi hende ned i hendes pude, som blev lagt ovenpå nogle andre puder, så hun kom op i højden.
Nu var der ikke længere nogen tvivl. Hun var blevet svagere. Min kæreste kom ind og sagde at jeg måske skulle indstille mig på at finde hende død til morgen - det kunne jeg slet ikke acceptere... Jeg var jo mere eller mindre godt klar over at der ikke var længe tilbage, men bare tanken om det....
Jeg vågnede i morges kl 7.10 ved at Luna lå ved siden af sin pude og klynkede meget højt... Jeg tog hende op, mens jeg bare råbte i fortvivelse... Hendes lille krop var helt slap. Jeg lagde hende tilbage i puden, og nussede hende mens tårene trillede.
Vi forsøgte at kontakte vagtdyrlægen, men hun mente åbenbart at man ikke behøver tage telefonen, når der kun er en time tilbage inden de almindelige klinikker åbner igen... Vi fik tøj på, og telefonstormen gik igang. Vi skulle bruge en bil. Det er ikke en nem mission tidligt om morgenen. Vi ringede efter en taxa, som kørte os til vores dyrlæge Ulrik.
Da vi træder ind i klinikken kigger Ulrik meget overrasket på - vi havde jo lige været inde dagen før, og da havde Luna det efter omstændighederne godt.
Vi kom ind i konsultationen, og Ulrik konstaterede at hun er gået i koma og stort set alle hendes organer havde svigtet i løbet af natten. Det var tid til at give hende ro og fred.
Da vi går ud fra klinikken, havde vi begge en følelse af dels sorg og afsavn, men også ro. For vi ved at Luna tog denne beslutning. Nu ville hun ikke mere.

Vi sender en kæmpe tak til personalet på Overgades Dyreklinik i Odense. Vi kunne ikke ønske os en bedre behandling af vores lille prinsesse og os selv!

Sov godt lille Luna. Jeg håber du havde det godt hos os!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Så fik Luna fred!
Kommentér på:
Så fik Luna fred!

Annonce