{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kat med i Sommerhus
  • #1   12. maj 2020 ormekur efter....... og undervejs hvis orme hunger ud af bagdelen på katten ( så er de gået i kredsløb) loppekur jævnligt, da nye omgivelser kan indeholde æg, hvor skallen brister med nye individder såsnart der er noget at leve af (kattens blod) selv hvis den holdes som indekat


  • #2   12. maj 2020 Så selv om han er indekat vil du anbefale at han får loppekur jævnligt? Og hvad mener du med jævnligt? er det hvert halve år, eller noget i den dur?

  • #3   12. maj 2020 hvis andre før dig har haft en udekat med i sommerhus og den har smidt æg i sommerhuset samler din kat det op......... loppekuren skal derfor gives løbende forebyggende............. afslutningsvis kan gives hjemme igen for at undgå problemet breder sig

  • #4   12. maj 2020 en indekat skal kun have loppekur hvis du ikke kan udelukke at en udekat har været der din kat er........... kattene behøver ikke møde hinanden ( bare lopperne kan drysse af ukendt kat først og din kan går der efterfølgende

  • #5   12. maj 2020 jeg ville give ham en loppekur inden, og igen efter

    ormekur - kun hvis han får orm.

    Og så ellers pas godt på ham at han ikke render ud og bliver væk.

    har selv haft mine med i 3 forskellige sommerhuse. da havde jeg 16 styks.
    Og de fik loppekur før og efter, og så ellers blev der støvsuget godt.
    mine er indekatte med løbegård.


  • #6   12. maj 2020 En god loppekur inden - eks. Credelio, det virker også mod flåter. Den holder i en måned, så kan det i hvert fald ikke gå helt galt.

    Ormekur hvis den får orm - ellers ikke.


  • #7   13. maj 2020 Luk ikke katten ud i et lejet sommerhus, den kender ikke området. Vi har haft katte med i lejede sommerhuse flere gange, vi sørgede altid for katten ikke kunne komme ud til hoveddøren, når vi kom og gik. Det kan være et problem i nogen sommerhuse, at der ikke er entre, men så var de lukket inde på et værelse, mens vi var væk. Det var indekatte, de fik aldrig loppekur og havde aldrig lopper før de var 15 år gamle. Jeg giver heller ikke Trine på to loppekur og hun har aldrig haft lopper. Jeg havde engang en dyrlæge, der sagde, at man ikke skulle give loppekur før man så lopper på katten.

  • #8   13. maj 2020 Jeg skal lige tilføje at alle kattene gik i haven, som er indhegnet eller i snor smiley

Kommentér på:
Kat med i Sommerhus

Annonce