{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
836 visninger | Oprettet:

Snøft svær beslutning :-( {{forumTopicSubject}}

Mig og min kæreste tog imod en dejlig hunmis (My) fordi vi ikke kunne lide de forhold hun boede under, plus egeren sagde han bare ville smide hende ud i skoven og efterlade hende. Men vi har længe gået og gruplet over hvad vi skulle gøre fordi der sker så meget i vores liv lige nu at vi ikke føler vi er nok hjemme til de små pus...
Så vi tog den STORE beslutning, at vi vælger og sælge den smiley Den var ikke nem.Så var der en sød dame der ringede idag og ville købe My. Hun bor på landet og har katte i forvejen, så nu kan hun også komme udenfor og være. DEJLIGT, men også sørgeligt er da blivet glad for hende på den korte tid vi har haft hende. Nu mangler vi bare et "bedre" og nyt hjem til Iggy hvor han har mulighed for og få mere tid med ejerne.
Følte lige jeg måtte af med dette...
Men føler det er den bedste beslutning...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Snøft svær beslutning :-(
  • #1   2. jun 2008 TAK fordi I tænkte på kattens bedste før jeres eget - ja, det er svært at tage beslutningen at lade en voksen kat flytte, men I har gjort det helt rigtige!

  • #2   2. jun 2008 ja, men man er stadigvæk ked har haft ham fra lille af. Nu har vi da endelig fået tid til han skal vaccineres. Men syntes det er syndt for dem... Er ikke nok hjemme... Og er altid blivet opdraget til og man skal give sig tid til dyrene og tænke på dem før man tænker på sig selv...

  • #3   2. jun 2008 http://www.kattegalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?Msg_ID=40690

    Ja, du må have mig undskyldt, men jeg hopper altså ikke op og ned af begejstring Stine. 27. maj jublede du over en ny kat og nu dette...


  • #4   2. jun 2008
    VIP


    Skrevet: 02-06-2008 14:42:56
    Slet indlæg

    ja jeg jublede over en ny kat, fordi hun var så dejlig... Man har da lov til og være glad... Og gik os der og overvejede det dybt med iggy... Men hvordan ville du havde det hvis du hørte der var en der ikke gad sin kat mere og bare ville smide den af i skoven og køre sin vej eller aflive hende... Og de har en hund der ikke kunne la hende være, plus der var en del mangel på rengøring og hun havde en pose med lidt sand i hvor hun kunne ja skide... Ville du ikke helre havde tænkt på kattens velfærd end dig selv... Og jublede fordi jeg var glad, undskyld meget mine følser...


  • #5   2. jun 2008 Det går da rigtig godt med og skrive... Rettede i den til sidst syntes ikke lige det var så modent skrevet og sådan skal det jo ikke være...

  • #7   2. jun 2008 sys det er en god beslutning at formidle katten videre i stedet for at den sku være forældreløs eller hva man nu siger ude i skoven, og hvis man ik har mulighed for at have den selv.

  • #8   2. jun 2008
    Super, at I forhindrede, at My blev sat af i skoven (gys). Heldigt, at der var en sød køber til hende - en skam køberen ikke kunne tage Iggy også… Held og lykke med at finde et godt hjem til ham. Du skal nok være forberedt på, at der kan gå nogen tid, før det rette hjem viser sig.
    Jeg går da ud fra, at han er kastreret, så prøv at tjekke her: www.vildkat.dk .
    Når du nu sådan går og ombestemmer dig hver anden uge - eller hvert halve år for den sags skyld (Iggy er jo da kun fra sidste år) - så håber jeg, du tænker dig lidt bedre om en anden gang, inden du anskaffer dig en kat. Katte bliver typisk 15-20 år gamle, og det er stressende for katte at skifte hjem.


Kommentér på:
Snøft svær beslutning :-(

Annonce