{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
892 visninger | Oprettet:

kommer han, kommer han ikke? {{forumTopicSubject}}

nogen der har prøvet at deres indekat er sluppet ud og forsvundet?

min Brede er forsvundet på snart det 2. døgn. jeg er så bange og så ked, at jeg har grædt så meget at der faktisk slet ikke kommer flere tårer ud.

Please Brede kom hjem. savner dig mere end du ved smiley
kan ikke leve uden dig </3


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  kommer han, kommer han ikke?
  • #1   5. jun 2008 Hej Carina jeg har en hvid blanding som forsvandt igår ved spisetid og hun er endnu ikke kommet tilbage...så ja vi er nogle der er i samme båd!!! Det er så frygteligt og jeg er bange for at der er sket hende noget.


  • #2   5. jun 2008 jeg er også virkelig bange for at han er kommet til skade, han får jo heller ikke noget at spise:(

    ej hvor er jeg ked smiley


  • #3   5. jun 2008 via har vært ude mange timer og kalde på ham og ryste hans mad osv. stildt hans kattebakke udenfor.
    han er jo indekat, så han kender jo ikke noget udenfor.


  • #4   5. jun 2008 Han vil højst sandsynligt prøve at komme ind det samme sted, han kom ud, så kan du ikke lukke de andre katte ind på et værelse og så lade hoveddøren (eller vinduet) stå åben? Lad evt. radioen være tændt, hvis det er en lyd, han er kendt med.
    Der er størst chance for, at han kommer, når det er halvmørkt udenfor.


  • #5   5. jun 2008 jeg har soveværelse vinduet helt åbent og badeværelse vinduet helt åbent, med kattemad i hver vindue. så har de andre 2 resten af huset at gå på.

    problemet er bare at jeg ikke ved hvor han kom ud smiley


  • #6   5. jun 2008 Iben: gid han gjorde det. smiley er virkelig bange for at han ikke kommer.

  • #7   5. jun 2008 "problemet er bare at jeg ikke ved hvor han kom ud"

    Kan du da ikke huske, hvad der stod åbent, da han forsvandt?
    Og er du nu helt sikker på, at han er forsvundet, og at han ikke er lukket inde i et skab el.lign.?


  • #8   5. jun 2008 Åh nej altså, stakkels dig, Carina C. Det er min største skræk, at en af mine katte løber væk, så jeg kan levende sætte mig ind i, hvor fortvivlet, ked og bekymret du må være.
    Men som Mega er inde på ... åbn alle låger, lemme og døre i hele huset!
    Stem dørklokker hos naboer og bed dem tjekke skure, og kald og lyt ved garager, hvor folk ikke er hjemme og alle andre tænkelige steder, han kan være blevet lukket inde.
    Jeg håber, at der meget snart er godt nyt.





  • #9   5. jun 2008 Jeg havde engang en sterilliseret hunkat - hun var væk i ca 4 uger. Det var i ferietiden, så hun har nok været lukket inde et sted.

  • #10   5. jun 2008 Han kom smiley jeg er så glad. vi var lige ude en tur her til aften for at lede. vi tog lidt mad med og raslede. så kom han haltende/løbende hen til mig smiley åhhhh en sten der faldt fra mit hjerte. Jeg brød bare ud i gråd :')

    han er meget slemt tilredt, så han skal til doktor dyr. kan bare ikke blive i morgen før efter min eksamen smiley


  • #11   6. jun 2008 Det var vel nok dejligt, han dukkede op, men det bekymrer mig, at du skriver, han er meget slemt tilredt - på hvad måde mener du?
    Hvis han har været påkørt, kan du risikere, han har indre kvæstelser og blødninger, og så er i morgen for sent.


  • #12   6. jun 2008 Gudskelov du fandt ham!
    Nu håber jeg sørme, at *meget slemt tilredt* er knapt så slemt som det lyder. Vi får vel nærmere besked om, hvordan det står til med ham?... Indtil videre god bedring til Brede, den skønne dreng!


  • #13   11. jun 2008 Jeg har ikke skrevet i tråden, men klikket ind og klikket ind og håbet på at få en opdatering på Brede. Klarer han den, Carina ?

Kommentér på:
kommer han, kommer han ikke?

Annonce