{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
950 visninger | Oprettet:

Katte og gulvtæpper {{forumTopicSubject}}

Skal måske flytte i ny lejlighed. Det er en ældre af slagsen. Der skal være gulvtæppe på gulvet. Ved I hvad der er bedst for katten. Et gulvtæppe som f.eks. er fladt. Her tænker jeg på et, som ikke har lange hår eller hvad det hedder smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Katte og gulvtæpper
  • #1   14. jun 2020 Jeg vil undgå løkker, så kløerne ikke hænger fast, og de vil elske at krasse i det smiley og sove på det.

  • #2   14. jun 2020 Psjeg har haft et fladvævet, det holdt i 8 år, og kunne måske have holdt lidt længere, hvis jeg ikke var så sippet smiley

  • #3   15. jun 2020 min mor og far bor os i et gammel hus. de har flade gulvtæpper på smiley

    profilbillede
  • #4   17. jun 2020 Jeg tror at du gør dig selv en tjeneste ved, at finde et der er kort. Det er lettere at holde fri for hår. Katten vil være glad for hvilket som helst tæppe, hvis det vel at mærke er en korthår. Jeg er på anden langhårs kat og de ligger helst på trægulvet.

    Jeg har et stort løst tæppe midt i stuen, samt måtte ved køkkendøren og i gangen, da jeg syntes at både hunde og katte skal have noget at stå fast på, når der løbes og leges. Men ulempen er, at katte vil hvæse kløer i det, selv med kradsetræer -måtter o.lign.

    Min gamle kat hvæsede meget på måtterne, hvilket var ok, da de kan tåle det. Det kan mit uldtæppe i stue ikke. Et yndet et for Kokos’s kløer smiley


Kommentér på:
Katte og gulvtæpper

Annonce