1.100 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 19 Svar

Katten er væk Katten er væk

Vi har hegnet ind overalt, men på en eller anden måde er han altså sluppet ud alligevel. Men nu har han været væk siden i går morges, og er ikke kommet tilbage endnu. Hvad kan man gøre? Nettet er pillet ned, så han kan komme hjem igen, og der er stillet kattebakke på altanen og mad frem til ham, skulle han dukke op.

Kan man overhoved gøre andet, når man bor i lejlighed?

Play video
Nærlokale nyheder til Sindal og omegn
Læser du heller ikke den fysiske avis mere, så kan du på Vores Sindal få alle opdaterede nyheder fra lokallivet i Sindal. Det gælder alt fra den lokale sportsklub til artikler om de dyreste villaer i byen.
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Slå græs 205 kr.
  • Hjælp til at samle TV skænk 550 kr.
  • Vaskemaskine 1.200 kr.
  • Samle skab og kommode 600 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo 1.100 kr.
  • Inspicering af opgave 205 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Katten er væk
  • #1   8. jul 2020 Ja da!
    Du efterlyser ham smiley
    Både sedler i området, flyers i postkasser, snak med børn og hundeluftere.. og så meld ham savnet i det register han er registreret i.
    Smid det også på FB.
    Ellers ud og kald gerne når det er stille, for han er sikkert forskrækket.

Håber at han snart er hjemme igen smiley

Du må gerne opdatere.

• #2   8. jul 2020 han burde være i dit lokal område
    så du skal ud og snakke med dine naboer. smid efterlysninger i folks postkasser - gerne med billede
    kontakt internater og dyrlæger i dit lokal områder - i tilfælde af at han er kommet ind til dem

han er sikke gemt sig et eller andet sted.
    så ud og kald på ham når det er mørkt og stille (aften og nat). tag noget med som han kender lyden af (mad)

og så efterlysninger alle vejene - også i papirform

• #3   8. jul 2020 Det er rigtig gode råd du har fået her. Jeg håber virkelig du finder ham, eller han kommer hjem af sig selv. Krydser alt X

• #4   9. jul 2020 Har selvfølgelig efterlyst ham. Både blandt naboer, på områdets Facebookside, hos det lokale kattens værn osv. smiley
    Vi har sat en kattefælde op, hvor han sidst er set med noget lækker mad i, i håb om, at han går i den.

• #5   9. jul 2020 Flere har set ham, men ikke kunne få fat i ham, desværre :3

• #6   9. jul 2020 Nej, han er nok noget forvirret.
    Men når han er set i området, så er det bare at få ham kaldt ind på sit spor igen.

• #7   9. jul 2020 det har jeg hørt flere gange
    så en fælde er en god ting - bare husk at holde øje med den
    når han går i den så smidt et tæppe hen over fælden - det beroligere ham

• #8   9. jul 2020 Vi holder øje. Problemet er bare, at selvom han godt kan finde ud af at komme væk fra vores terrasse, så kan han ikke finde ud af at komme ned på vores terrasse igen. Så vi satser på, at han bliver fanget i buret :3
    Buret står på den terrasse, som han sidst blev set på, som tilfældigvis er nogle af min mors venner, så de tjekker fælden flere gange om dagen smiley

• #9   10. jul 2020 Og vi har fundet ham (OG fanget ham)! Nu skal min far i gang med at sikre terrassen yderligere, så han forhåbentlig ikke kan komme ud igen! smiley

• #10   10. jul 2020 Sikken en dejlig nyhed smiley smiley

• #11   10. jul 2020 Dejligt smiley
    Så er der vel dømt stuearrest??? smiley

• #12   10. jul 2020 Det var rigtig godt at hører smiley smiley

• #13   10. jul 2020 Husk vildkattene: Yep. Det er der xD

Tak alle sammen for støtten! smiley

• #14   15. jul 2020 Har egenligt snakket lidt med min bror om

Hvor lang hjemmefra bevæger katte sig som regel ?

Nu bor jeg på landet i en lille by og min kat har egen kattelem med chip lås så hun selv kan gå ind og ud og det fungere fint, men jeg ved jo ikke hvor langt væk hun bevæger sig.’
    Og ja hun er neutraliseret så hun lægger sig ikke flere killinger til

• #15   15. jul 2020 Hej Carsten g. Kan anbefale et GPS halsbånd. De er rigtig gode. Har selv haft en til vores kat men nu bliver hun sammen med lillebror kun lukker i løbegård.

• #16   15. jul 2020 Jeg har et jeg har købt gennem Amazon, de fortalte bare ikke at man skal betale ekstra for at kunne bruge det

Men er der nogen gratis modeller der ka anbefales ?

Prøvede et fra wish men syntes ikke det virkede på det kort man skulke ku se noget på

• #19   16. jul 2020 Hej
    Føler med dig. Du har fået mange, brugbare råd. Her er et mere. Sæt dig tæt ved bopælen og bliver siddende i meget lang tid.
    Jeg har prøvet at side i en lille time i indkørslen om natten og pludselig dukker mis op.

• #20   16. jul 2020 Kan se på tidligere kommentarer at du har fundet ham. Super

• #21   16. jul 2020 Carsten er det muligt, at du opretter din egen tråd, i stedet for at bruge min?

Tak til alle andre! smiley

Kommentér på:
Katten er væk

Annonce