{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
789 visninger | Oprettet:

puuha hvor er jeg lettet {{forumTopicSubject}}

hej alle sammen jeg synes lige jeg havde brug for at høre hvordan min weekend er gået..
i fredags holdte vi fest og om morgen var artur bare væk og vi ved artur ikke kan lig at være udenfor så han måtte jo være faldet ud af soveværelse vinduet (der er ca 4 meter ned) og vi lidte og ledte efter ham lørdag morgen eftermiddag og aften vi kaldte på ham raslede med madposen efterlyste ham på de nærmeste kattehjem og ringede til politiet og der var ikke indlevere nogen katte der svrede til artur´s beskrivelse og der kom bare ingen artur når vi kaldte og vi var helt knuste for artur jah han er en sand maine coon en tro følgesvend og meget meget glad for at komme med i bad han sidder oppe på badekaret når vi andre tar karbad og det så hyggeligt så han var savnet meget men lørdag sen aften sku hundene lige ud og luftes inden vi gik i seng og så kaldte vi en sidste gang og der kom en glad artur humpene jah han var kommet til skade hele hans underkæbe var skrabet og det var helt gult og væskede og så haltede han lidt på det ene forben såh ja en tur til dr. dyr kl 11 om aften der var heldigvis ikke sket noget med hans bed jeg fik noget til at rense han sår med og så var det det... og nu vi var der fik han lige et hurtigt sundhedstjek så nu er alt som det skal være og artur er i bedring og er frisk og glad for at være hjemme


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  puuha hvor er jeg lettet
Kommentér på:
puuha hvor er jeg lettet

Annonce