{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
748 visninger | Oprettet:

Ohh Rædsel (Røskva var væk!) {{forumTopicSubject}}

Puuuha, så var det vores tur til at få sved på panden. Må lige ud med historien...

Jeg kommer hjem fra skole og ser at hoveddøren er ulåst! Den står lidt på klem og min første tanke er "INDBRUD" og den næste er "RØSKVA". Jeg lister mig ind i lejligheden og tjekker bag alle døre (har en lille fobi med at der står folk bag dørene). Der er heldigvis ingen og intet er taget, men stadig har jeg ikke set Røskva. Så begynder den vilde jagt. Jeg roder hele lejligheden igennem , men finder hende ikke. Alle de sædvanlige pladser er tomme og jeg går mere og mere i panik. Er hun mon smuttet ud af døren og ned af trappen? Jeg farer ned og ud på vejen. Ingen Røskva. Jeg kalder og kalder og hører intet. Så ind i gårdhaven, hvor der er samme mangel på Røskva. Så ringer jeg hulkende til kæresten mens, jeg nærmest står og hyperventilerer.. Han styrter hjem og ingen af os kan se hende nogensteder.

Så styrter jeg op af fortrappen og han er bagtrappen for at se om hun har skjult sig nogen steder der... Stadig samme mangel på Røskva. Jeg åbner døren ind til lejligheden og hvem sidder så der? RØSKVA!

Den lille m**kat har fuldstændigt ignoreret min kalden på hende og har bare skjult sig endnu bedre. Hun plejer jo altid at komme og hilse på når jeg kommer hjem men ikke idag! Så nu har vi styrtet rundt og panikket (jah, måske overreagerede jeg lidt), og så er hun i lejligheden! Ihhh altså, hvor fik hun en kæmpe krammer og så måtte jeg forbi alle lejlighederne igen og indrømme at hun jo havde været deroppe hele tiden.. Hold da op... de gloede på mig som om jeg var tosset. Det skal måske indskydes at jeg havde banket på hos dem alle for at forhøre mig om de havde set hende...

Såå PUUHA, hun er her heldigvis og nu skal hun bare forkæles (mens jeg bander mig selv og hende laaaaangt væk *gg*)

Jeg måtte bare lige ud med det. Kæreste har lovet aldrig at glemme at tjekke om døren er ordentligt låst fra nu af. Han fik jo næsten et hjertestop da jeg ringede til ham.

Jeg håber I kan forstå hvad jeg har skrevet smiley Det er lidt rodet skrevet, men det er kun fordi jeg er så lettet at jeg har fået luft i knolden *gg*

Poteklem Cemile


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ohh Rædsel (Røskva var væk!)
  • #1   18. okt 2006 Puha.. det er da godt at hun ikk var blevet væk alligevel....
    jeg kender godt følelsen af, at man ikke kan finde sin kat.. Sådan havde vi det med min gamle mis Sisse, hende har vi ikk set i 1½ år, og jeg tror ræven tog hende:( og her den anden dag kom Nuggi ikk ind da vi kaldte, tankerne fløg igennem hovedet på mig, både om dernu var sket noget, og hvad jeg så skulle stille op med killingerne, og pludselig kommer hun luskende langs vejen, og virker nærmest irri over at jeg krammer hend eog bærer hende ind (hun ved jo så heller ikk jeg har ledt længe efter hende)...:)


  • #2   18. okt 2006 fløj*


  • #3   18. okt 2006 Aaaiiiii så bange må du sq ikke gøre mig... troede lige hun var rigtig væk...... pyha sidder her med hjerte banken.....

    Altså jeg tror jeg ville have reageret på samme måde som du... banke på alle steder... kalde og farer forvirret rundt.... og så Skide være med hvad naboer og forbi passerende siger...... det var godt hun var sikker i lejligheden... nogen ide om hvor hun havde været...??

    Naja


  • #4   18. okt 2006 Nikolaj & Achena * : Ja, jeg har også selv mistet en kat. Han blev kørt over da han var på Røskva's alder, så de tanker jeg havde dengang fløj også op i mig... det er forfærdeligt at man sådan skal gennemleve det hele igen smiley

    Naja. Det var skam ikke for at skræmme livet af dig *gg* Jeg måtte bare have luftet ud... Og ja, jeg tror det er naturligt at styrte forvirret rundt, men her bagefter kan jeg godt sidde med en lidt skamfuld følelse... mest overfor min kæreste som jeg vist nok skældte huden fuld fordi han havde glemt at låse døren.. det må han ALDRIG gøre igen...


  • #5   18. okt 2006 Cemile H: ja, det sidder i en fra dengang, så man bliver meget bange

  • #6   18. okt 2006 Ja, man får både lyst til at kværke og kæle dem bagefter *gg* jeg nøjes nu med at kæle og kramme mens jeg bander og svovler... det er hun så vant til *gg*

  • #7   18. okt 2006 ja puha sikke en forskrækkelse, det siger jeg også !! - men godt du fandt hende igen smiley

  • #8   18. okt 2006 Godt at du fandt Røskva...

Kommentér på:
Ohh Rædsel (Røskva var væk!)

Annonce