{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.136 visninger | Oprettet:

Steriliseret kat? {{forumTopicSubject}}

Det her er nok et lidt dumt spørgsmål, men jeg har altså ikke haft en hunkat før, så jeg ville lige vide om de har et sår efter de er blevet steriliseret?

Hun har nemlig noget der ligner et sår med skorpe på maven og jeg må ikke røre for meget ved det, er der nogle der kan hjælpe mig?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Steriliseret kat?
  • #1   15. jun 2008 Jeg fik lige lov til at kigge lidt nærmere på det... Hun er rigtig nok blevet barberet og det er ikke en sårskorpe, hun er lidt rød og mørk...

  • #2   15. jun 2008 Jeg kan ikke få fat på internatet, men jeg ringer og ringer... I hendes sundhedsbog står der kun at hun er steriliseret, men ikke hvornår hun blev sterilisret...

    Hmm det er sådan et lille område det er rødt.. Kan ikke rigtig se om det er hævet... Der er vokset lidt pels frem igen, så det må da være lidt tid siden hun er blevet steriliseret..


  • #3   15. jun 2008 internater sørger normalt for vacc og neutralitioner

  • #4   15. jun 2008 Nu har jeg oprettet et fotoalbum med to billeder af hendes mave...

    Ja, det ved jeg, men jeg er ikke sikker på at det er som det skal være... Derfor søger jeg lidt hjælp... De tager dem vel med til dyrelæge for at få det gjort...


  • #5   15. jun 2008 Jeg kan ikke rigtig finde ud af om det er fordi hun er øm, jeg ikke må røre det eller om hun bare ikke kan lide det... Nu har vi haft hende i 2 dage og hun har ikke ligget på ryggen endndu, og indbudt til at klø hendes mave, som Max gør...

    Men vi skal have hende vaccineret her den 21. kan jeg vente så lang tid med at få det tjekket ved dyrelægen, hun virker jo sund og rask...


  • #6   15. jun 2008 Line S skrev: **Jeg kan ikke rigtig finde ud af om det er fordi hun er øm, jeg ikke må røre det eller om hun bare ikke kan lide det... Nu har vi haft hende i 2 dage og hun har ikke ligget på ryggen endndu, og indbudt til at klø hendes mave, som Max gør...**

    Det behøver nu slet ikke at have noget at gøre med sterilisationsarret. Mange katte tillader ikke, at man rører deres mave, og byder aldrig maven frem til nusning.


  • #7   15. jun 2008 Min mors hunkat ville heller ikke kæles på maven efter hendes stilrelision.. Så det er helt naturligt at nogle katte ikke vil kælres på maven.. og det må man respektere.

  • #8   17. jun 2008 Det er ikke fordi jeg ikke respekterer at hun ikke vil kæles på maven... Men jeg tænker om det måske er fordi hun beskytter maven... altså fordi der er noget galt.

    Jeg tvinger ikke min hånd på hendes mave og kæler hende.. Jeg kæler hende jo først og fremmest for hendes skyld, så det skal være som hun kan lide det...


Kommentér på:
Steriliseret kat?

Annonce