{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
446 visninger | Oprettet:

øremider {{forumTopicSubject}}

Jeg tror at Qilac har øremider. Han har sådan noget sort i øret. Jeg lagde mærke til det idag da han lige pludselig kløede sig vildt i øret.
Men han skal heldigvis til dyrelægen imorgen for at få sin vaccination. Men hvad gør dyrelægen og hvordan forholder jeg mig til de andre katte?? Jeg har tjekket de to andre og der er INTET. Men skal de også have et eller andet medicin?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  øremider
  • #2   15. jun 2008 camilla, Næste gang, isteddet for at gå til dyrlæge, kan du rense det selv. Køb noget vet (loppemiddle), dryb en enkelt dråbe i øret, lad det side og rens ørene jævnligt med vat smiley

• #3   15. jun 2008 Okay.. Men hvad gør jeg så når min ene kat er drægtig og ja kan føde når det skulle være.??? De har jo fået loppekur. Puha havde ikke lige regnet med vi skulle gennem sådan en omgang.. Men godt vi skal til dr. dyre imorgen

• #4   15. jun 2008 de fleste loppemidler kan bruges til drægtige katte. en en dråbe i hvert øre, og noget vat skader ikke hende.

• #5   15. jun 2008 og loppekuren skal i øret smiley ikke i pelsen for at have en virkning.. det dræber miderne, ..

Forresten!

du kan se med dit blotte øje hvis det er øremidere. Du kan tage den finger, kører den i øret på katten som du tror har det.. også holde fingeren ind under noget lys. hvis der så er noget der bevæger sig.. Men må jeg lige advare.. man skal se GODT efter smiley

• #6   15. jun 2008 Jeg tror også jeg lader dyrelægen kigge på det imorgen (skal jo derop "alligevel").. Men tak for råder BBFL.

håber bare det går hurtigt væk..

Kommentér på:
øremider

Annonce